Ik zou graag willen dat de HTML-bestandstag, 'file:\/\/', wordt ondersteund in ArcGIS Online en Web App Builder pop-ups. <\/P>
<\/P>
Hier is waarom. Mijn organisatie wil hyperlinks naar een maplocatie hebben. We hebben dit getest door virtuele mappen te maken en een URL te gebruiken om toegang te krijgen tot de bestanden. Het werkt prima wanneer de link helemaal naar de bestandsextensie gaat. Echter, in het geval van een map is er geen bestandsextensie, dus werkt het niet. Alleen in een webbrowser (niet met ArcGIS Online), werkt het invoeren van een url (file:\/\/servername\/folder\/folder<\/A>) naar een virtuele map met de file-aanroep, maar omdat de file-tag niet wordt ondersteund in ArcGIS Online, werkt het niet in een van onze applicaties. <\/P><\/P>Hier zijn de momenteel ondersteunde HTML-tags: Supported HTML014ArcGIS Online Help | ArcGIS<\/A> <\/P>Hier is een bericht waar ik het antwoord vond over de noodzaak van de HTML-bestandstag: https:\/\/community.esri.com\/thread\/178494<\/A> <\/P><\/BODY><\/HTML>
Hier zijn de momenteel ondersteunde HTML-tags:
Hier is een bericht waar ik het antwoord vond over de noodzaak van de HTML-bestandstag:
Meld je aan om te posten, content te volgen en meer. Nieuw hier? Registreer gratis.