Het zou geweldig zijn als Arcgis Online<\/A> een update zou maken zodat individuen met een ArcGIS-account alleen-weergave documenten kunnen delen met geselecteerde personen (bijv. binnen een organisatie, stadsafdeling, non-profit, enz.) zelfs als ze geen esri-account hebben. Momenteel kan ik kaarten, dashboards, enz. alleen delen met individuen binnen mijn organisatie die een account hebben, anders moet de informatie openbaar zijn. Ik zou het geweldig vinden als er een tussenoptie was die items alleen-weergave maakte binnen een organisatie, voor een vooraf bepaalde werkgroep, alleen als individuen een directe link naar het product hadden, enz., in plaats van alleen toegankelijk te zijn voor accounthouders of het algemene esri-publiek. *Als er momenteel een oplossing voor is, laat het me dan weten want ik zal er volledig gebruik van maken!<\/P><\/BODY><\/HTML>
A share Link, like Google Drive or DropBox would be great. Even if just for read only viewing.
Meld je aan om te posten, content te volgen en meer. Nieuw hier? Registreer gratis.