<\/HEAD>
Ik ontdekte onlangs dat wanneer ik als Site Administrator in AGOL naar de Gallery kijk, ik slechts een zeer klein deel zie van alles wat aan een niet-geregistreerde gebruiker wordt getoond. Ik had de indruk dat alleen items die met de Gallery-groep werden gedeeld daar beschikbaar zouden zijn. Het blijkt echter dat alle openbare materialen worden getoond in de Gallery voor niet-geregistreerde kijkers, ongeacht of ze in de Gallery-groep zitten of niet. De Gallery-groep lijkt blijkbaar alleen te dienen om dingen te verbergen voor geregistreerde gebruikers. Dit lijkt erg tegenintuïtief. <\/P>
Ik zou graag zien dat ESRI de functie hiervan verandert zodat niet-geregistreerde gebruikers alleen items zien die 1. Gedeeld zijn met het publiek EN 2. Gedeeld zijn in de Gallery-groep. Dit zou ons in staat stellen een veel gebruiksvriendelijkere ervaring te bieden voor niet-geregistreerde bezoekers.<\/P>
Mijn excuses als er al een soortgelijk bericht is - ik heb snel gezocht en niets gevonden, dus ik hoop dat dit geen herhaalde aanvraag is.<\/P><\/BODY><\/HTML>