Home
All Communities
Products
Developers
Industries
Global Communities
Services & Learning
Networks
Esri Events
ArcGIS Topics
User Groups
Events
ArcGIS Ideas
Community Resources
Community Blog
Community Feedback
Community Help
Member Introductions
MVP Program
Discussions
Help
Thuis
Producten
ArcGIS Online
Verbeter de compatibiliteit met Virtualbox 4.3.2 op het Mac-platform
AbrahamBrody
<\/HEAD>Ik heb geprobeerd ArcGIS online te gebruiken vanuit een ArcGIS home user installatie op Windows XP en Windows 7 op mijn Mac met Virtualbox 4.3.2 draaiend op Mac OS X 10.9.1. Het werkt al drie maanden niet meer. Op de ESRI DC Federal conferentie zag ik dat een van uw presentatoren ArcGIS online kon gebruiken op Parallels op een Mac. Niet iedereen kan zich Parallels veroorloven. Vanuit een trainingsperspectief moet u Mac-gebruikers toestaan een gratis virtualisatieoplossing op hun Mac te gebruiken, zoals Virtualbox, waarvoor alleen een Windows-licentie nodig is. Mensen die worden opgeleid hebben zeer beperkte middelen qua uitgaven. En de Mac is een belangrijk platform geworden. Wanneer ik probeer de ArcGIS online-link vanuit ArcGIS desktop te openen, crasht de applicatie direct met een foutmelding zodra ik ArcGIS online selecteer in een menu of submenu van de lagen. Het vraagt mij om de fout te rapporteren aan ESRI.
<\/BODY><\/HTML>
Vind meer berichten getagd met
Closed
Status: Closed
Reacties
SuzanneBoden
Here's some information from the Esri Ed Community about working with ArcGIS on a Mac. There may be something here that will help.
http://edcommunity.esri.com/software-and-data/mac-os-support
Doe mee aan het gesprek
Meld je aan om te posten, content te volgen en meer. Nieuw hier? Registreer gratis.
Inloggen
Registreren
Snelle Links
Alle Gemeenschappen
Recente Berichten
Gebruikersgroepen
Gevolgde Content
Community Hulp