<\/HEAD>
In AGOL, ondersteuning voor queries of filters op basis van de huidige datum - wat de huidige datum ook is. Deze functionaliteit moet onderdeel zijn van de filters voor lagen, het instellen van symbologie, en binnen widgets. Momenteel moet je een vaste datum selecteren, of vereisen dat je gebruiker een specifieke datum invoert. Hier zijn enkele specifieke gebruikssituaties:<\/P>
- Ik wil dat onze veldploeg kan zien welke gevallen vandaag aan hen zijn toegewezen (of gemaakt), dus ik zou het filter/de query instellen op basis van onze 'dateAssigned' of 'dateCreated' velden = huidige datum.<\/LI>
- Ik wil dat onze data goedkeurders de data die vandaag is bewerkt kunnen beoordelen. Ik zou een laagfilter instellen waarbij ons 'dateEdited' veld = huidige datum.<\/LI>
- In veel gevallen moet de veldploeg de leeftijd van een werkitem weten - oudere werkverzoeken moeten eerst worden verwerkt - waarbij de "leeftijd" van een werkitem gebaseerd is op (huidige datum - de 'dateCreated') <\/LI><\/UL><\/BODY><\/HTML>