Ik heb een kaartservice opnieuw gepubliceerd om de symbologie bij te werken en deze werd niet bijgewerkt in de webmap. Ik vond dit artikel https:\/\/support.esri.com\/en\/technical-article\/000014102<\/A> dat suggereert dat ik de lagen moet verwijderen en opnieuw toevoegen. Echter, ik heb de symbologieconfiguratie helemaal niet veranderd. Deze oplossing is onaanvaardbaar omdat ik dan AL mijn werk om de webmap te configureren opnieuw zou moeten doen.<\/SPAN><\/P><\/SPAN><\/P>Ik heb de configuratie van de pop-ups ingesteld en ik heb aangepaste labels ingesteld (omdat de labels die ik had gemaakt vóór het publiceren van mijn AGS-service niet verschenen op de webmap... Het waren aangepaste expressies en bevatten een "newline" wat ook niet wordt ondersteund in Arcade). Toen ik de labels maakte, heeft AGOL automatisch symbologie-informatie opgeslagen in de webmap JSON (ik ontdekte dit via ago-assistant). Dus denkt AGOL dat ik aangepaste symbologie op de lagen heb toegepast terwijl dat niet zo was. Dus wanneer ik de kaartservice opnieuw publiceer, wordt de symbologie niet bijgewerkt (zie artikel hierboven). Dit veroorzaakt een probleem omdat ik al deze configuratie telkens opnieuw moet doen als ik de symbologie van de kaartservice wil bijwerken en dat zichtbaar wil hebben in mijn webmap. Ik wil graag een verbeteringsverzoek indienen om alleen symbologie-informatie op te slaan in de JSON als ik daadwerkelijk de symbologie bijwerk via de tools in AGOL (niet wanneer ik labels toevoeg). Update ten minste het bovenstaande artikel...<\/SPAN><\/P><\/BODY><\/HTML>
<\/SPAN><\/P>Ik heb de configuratie van de pop-ups ingesteld en ik heb aangepaste labels ingesteld (omdat de labels die ik had gemaakt vóór het publiceren van mijn AGS-service niet verschenen op de webmap... Het waren aangepaste expressies en bevatten een "newline" wat ook niet wordt ondersteund in Arcade). Toen ik de labels maakte, heeft AGOL automatisch symbologie-informatie opgeslagen in de webmap JSON (ik ontdekte dit via ago-assistant). Dus denkt AGOL dat ik aangepaste symbologie op de lagen heb toegepast terwijl dat niet zo was. Dus wanneer ik de kaartservice opnieuw publiceer, wordt de symbologie niet bijgewerkt (zie artikel hierboven). Dit veroorzaakt een probleem omdat ik al deze configuratie telkens opnieuw moet doen als ik de symbologie van de kaartservice wil bijwerken en dat zichtbaar wil hebben in mijn webmap. Ik wil graag een verbeteringsverzoek indienen om alleen symbologie-informatie op te slaan in de JSON als ik daadwerkelijk de symbologie bijwerk via de tools in AGOL (niet wanneer ik labels toevoeg). Update ten minste het bovenstaande artikel...<\/SPAN><\/P><\/BODY><\/HTML>
Meld je aan om te posten, content te volgen en meer. Nieuw hier? Registreer gratis.