Ik zie nog geen forum voor ArcGIS.com, dus gebruik ik in plaats daarvan het forum voor ArcGIS Online.<\/P>
<\/P>
Ik geef echt de voorkeur aan de manier waarop ArcGIS Online de "Open"-mogelijkheden deed (d.w.z. ze allemaal direct opsommen in plaats van ze te verbergen in een menu). Ik ga nooit zomaar op "Open" zelf klikken omdat ik niet weet of ik in een ander venster word gepopt, een bestand download dat ik kan gebruiken, of een bestand download dat ik niet kan gebruiken (bijv. als ik ArcGIS Explorer niet geïnstalleerd heb). Dus ik moet altijd op de kleine menuknop klikken om te zien wat mijn opties zijn. Maar dit is echt vervelend! Ik wil snel kunnen scannen op bruikbare (voor mij) inhoud. Dat is moeilijker geworden met ArcGIS.com<\/A>.<\/P>Op zijn minst zouden "Open" en de menuknop gecombineerd moeten worden en alle opties moeten verschijnen wanneer ik erop klik, waardoor ik gedwongen word te kiezen hoe het wordt geopend.<\/P>Goed webdesign vereist dat de gevolgen van het klikken op een link van tevoren bekend zijn. Op dit moment is dat niet het geval bij ArcGIS.com.<\/P>Bedankt,<\/P>-- Andy <\/DIV><\/BODY><\/HTML>
<\/P>Goed webdesign vereist dat de gevolgen van het klikken op een link van tevoren bekend zijn. Op dit moment is dat niet het geval bij ArcGIS.com.
<\/P>Bedankt,
<\/P>-- Andy <\/DIV><\/BODY><\/HTML>
Meld je aan om te posten, content te volgen en meer. Nieuw hier? Registreer gratis.