Ik gebruik de find-parameter van de WAB URL, bijvoorbeeld http:\/\/<\/A><your portal url>\/apps\/webappviewer\/index.html?find=10237549<\/P><\/P><\/P>Ik heb verschillende geocoders geconfigureerd en het lijkt erop dat ze allemaal worden doorzocht wanneer de URL wordt verwerkt. Dit lijkt vrij kostbaar te zijn qua prestaties. Ook, als de find-waarde in meer dan één geocoder voorkomt, kan de verkeerde geocoder een waarde teruggeven.<\/P><\/P>Het zou nuttig zijn om te kunnen specificeren welke geocoder door de find-parameter moet worden doorzocht.<\/P><\/BODY><\/HTML>
<\/P>
Ik heb verschillende geocoders geconfigureerd en het lijkt erop dat ze allemaal worden doorzocht wanneer de URL wordt verwerkt. Dit lijkt vrij kostbaar te zijn qua prestaties. Ook, als de find-waarde in meer dan één geocoder voorkomt, kan de verkeerde geocoder een waarde teruggeven.<\/P>
Het zou nuttig zijn om te kunnen specificeren welke geocoder door de find-parameter moet worden doorzocht.<\/P><\/BODY><\/HTML>
Meld je aan om te posten, content te volgen en meer. Nieuw hier? Registreer gratis.