Home
All Communities
Products
Developers
Industries
Global Communities
Services & Learning
Networks
Esri Events
ArcGIS Topics
User Groups
Events
ArcGIS Ideas
Community Resources
Community Blog
Community Feedback
Community Help
Member Introductions
MVP Program
Discussions
Help
Thuis
Producten
ArcGIS Online
Telecom-uitbreiding voor ArcGIS
PaulScipione2
<\/HEAD>Ik gebruik ArcInfo & ArcGIS sinds het begin van de jaren 90. Ik ben dol op de nieuwe ArcGIS-software, maar ESRI moet werken aan het creëren van branchespecifieke extensies zodat klanten niet naar een andere leverancier hoeven te gaan die mogelijk geen succesvolle implementatie bovenop ArcGIS voor die industrie kan doen. Ik ben bij een nieuwe werkgever, een klein Telecombedrijf, dat het M4-softwarepakket gebruikt. Hoewel het indrukwekkend is en specifiek gericht is op Telecom, ervaar ik een ArcGIS-ontwenning. Serieus. Ik zou graag een ArcGIS-gerichte extensie zien die Telecom aanpakt, als directe concurrent van het M4-product, evenals elk ander product dat door en voor Telecos wordt gebruikt. Is er een kans dat dit al in ontwikkeling is? Ik mis mijn ArcGIS!
<\/BODY><\/HTML>
Vind meer berichten getagd met
Closed
Status: Closed
Reacties
GregRieck
Check out
OSPInSight
LindsayThomas
Check out the Telecom Resource Center. It has industry specific maps and apps (toolbars too).
http://resources.arcgis.com/content/telecommunications/about
AnnaPereira
Check out
Sunvizion
PaulScipione2
Thanks. Looking at Telvent and Palmetto Engineering (Crescent Link). Both have their strengths.
Anonymous User
A little late to this post, but you should check out
Enghouse's NetDesigner
solution. . .
Doe mee aan het gesprek
Meld je aan om te posten, content te volgen en meer. Nieuw hier? Registreer gratis.
Inloggen
Registreren
Snelle Links
Alle Gemeenschappen
Recente Berichten
Gebruikersgroepen
Gevolgde Content
Community Hulp