OpenData verwacht dat alle gegevens vrij toegankelijk zijn, maar er zijn momenten waarop we graag een query\/gefilterde downloadtoegang tot onze beveiligde AGS-diensten zouden willen toestaan.<\/P>
<\/P>
Hoewel ik toe moet geven dat ik nog steeds verward ben over het proxyproces, zie ik na veel onderzoek en supporttickets dat dit mogelijk zou kunnen zijn als AGOL en OpenData kunnen worden aangeroepen\/gerefereerd als onderdeel van de GitHub - Esri\/resource-proxy: Proxybestanden voor DotNet, Java en PHP.<\/A> met de "allowedReferers" en als er een manier was om een "ProxyRule" te maken voor een AGOL\/OpenData bij het toevoegen van een AGS Web Service, in plaats van te proberen inloggegevens met de service op te slaan.<\/P><\/P>Dit kan een te vereenvoudigde oplossing zijn, maar de kern is dat ik gecontroleerde toegang tot beveiligde AGS-diensten wil toestaan zonder gebruikerslogin, met gebruik van het proxybestand op onze AGS\/IIS-server (.net).<\/P><\/P>Aangezien OpenData momenteel geen aparte categorie is voor ideeën, tag ik: ArcGIS Hub<\/A> ArcGIS Open Data community<\/A><\/P><\/P>Om nog andere gerelateerde ideeën toe te voegen, maar niet helemaal hetzelfde:<\/P>https:\/\/community.esri.com\/ideas\/11589<\/A><\/P>https:\/\/community.esri.com\/ideas\/10278<\/A><\/P><\/BODY><\/HTML>
Dit kan een te vereenvoudigde oplossing zijn, maar de kern is dat ik gecontroleerde toegang tot beveiligde AGS-diensten wil toestaan zonder gebruikerslogin, met gebruik van het proxybestand op onze AGS\/IIS-server (.net).<\/P>
Aangezien OpenData momenteel geen aparte categorie is voor ideeën, tag ik:
Om nog andere gerelateerde ideeën toe te voegen, maar niet helemaal hetzelfde:<\/P>
Although I will leave this out here just in case anything can be done, as my understanding of proxies grows (even if still just the tip or the iceberg), I do not see that this will be a possibility. From the lack of up votes, my guess is those that are more knowledgeable already know that. Final (only) solution for me at this time for accessing the secure services for clip-zip-ship is still to use a GP service and expose in a JS API or WAB web page. Just an fyi.
We are working on a way for customers to provide access to private or closed data, that would provide the same UI and experience as public Open Data. The use case we have received around this was around governments wanting to share data with contractors, but not make the data publicly available. We aim to support this in 2017.
Thanks for the information Andrew. As an workaround/alternative, we were looking at maybe using the Enterprise -Portal 10.5 and local proxies to allow read/display access to our secure services. This will not be able to be implemented for a while in our shop as we are waiting on IT for a new server, so I look forward to testing this option once available.
Andrew,
Is this still a possibility of happening this year?
Meld je aan om te posten, content te volgen en meer. Nieuw hier? Registreer gratis.