<\/HEAD>
Ik heb een service met honderden lagen. Het duurt momenteel meerdere uren om de pop-ups voor alle sublagen aan te zetten. Je moet ze één voor één doen. Ook zodra je een popup aanzet, springt deze terug naar de bovenkant van de lijst. Dit verhoogt de tijd om ze allemaal aan te zetten aanzienlijk. Ik zou ze graag allemaal tegelijk willen inschakelen. (een optie voor de service in het ... menu, om alle popups tegelijk aan te zetten)<\/P>
<\/P>
Ook hebben veel gebruikers nog Server 10.2 of eerder. Zodra je een laag toevoegt, verwijdert of de volgorde van lagen verandert, breekt het alle popups en moet ik een halve dag besteden aan het opnieuw maken van de popups omdat de laag-ID's zijn veranderd. Ik weet dat dit is opgelost in Server 10.3+. Ik zou willen dat ze dit achteraf konden repareren op AGOL voor 10.2 en eerder, misschien door te controleren of laagnamen overeenkomen, maar dit is secundair en zal waarschijnlijk niet worden overwogen, en de oplossing zal zijn om te updaten, wat we uiteindelijk zullen doen. Ik geef dit alleen als context waarom we zo'n master "aan" knop voor alle popups in een service zo waarderen!
Dank u voor uw overweging.<\/P><\/BODY><\/HTML>