Voeg een Orthogonale modus toe aan de JS API en AGOL meetwidget. En voeg vastklikken toe; met door programmeur en/of gebruiker gespecificeerde lagen om op vast te klikken. Maak beide functies toegankelijk via toetscombinatie en/of ook via grafische gebruikersinterface (kan beter vindbaar zijn; maar kan ook prettig zijn om via toetscombinatie weg te stoppen voor pro-apps voor power users) Ik stel ook voor om deze beide toe te voegen aan de Edit-widget. Zou dit graag in 3.x willen (omdat we WAB 2D gebruiken) maar ik vermoed dat het waarschijnlijk pas in 4.x zal komen.<\/P>
<\/P>
Ortho-modus in meten was eigenlijk iets wat ik leuk vond in AutoCad dat gewoon gemakkelijk en mooi werkt.<\/P>
Jianxia Song<\/A> Hier is mijn gebruikersverhaalvoorbeeld - ik wilde een erfdienstbaarheid van 30 voet vanaf een perceelsgrens op een paar plekken meten. Ik wil een rechte lijn meten op 90 graden op een paar plekken, en natuurlijk beginnend bij de perceelsgrens (vastgeklikt). Momenteel wordt het "met het oog" gedaan, wat niet optimaal is.<\/P><\/BODY><\/HTML>
Meld je aan om te posten, content te volgen en meer. Nieuw hier? Registreer gratis.