Hallo Agile Community!<\/P>
<\/P>
Hartelijk dank voor uw aanwezigheid op de Esri User Conference 2019 en bij de Lightning-presentatie over "Wanneer is AGILE de beste projectmanagementmethode"! Ik ben enthousiast dat ik enkelen van u heb ontmoet tijdens de conferentie, of het nu was bij de lightning talk, de eerste Project Management in GIS SIG, de Technical Workshop over Esri Best Practices: AGILE Project Management, of onze gebruikerspresentatie (Tamra O'Halloran<\/A>) over Agile en Esri om productie te optimaliseren en klanttevredenheid te maximaliseren. Toen ik 6 jaar geleden voor het eerst presenteerde over AGILE, was er slechts 1 persoon aanwezig. Zoals u kunt zien op de bijgevoegde foto, is het gesprek over AGILE enorm gegroeid! <\/P><\/P>Laten we het gesprek het hele jaar door voortzetten over de #Agile Methodology, ter ondersteuning van de #AGILECommunity terwijl we allemaal streven naar succesvolle projecten, voortdurend veranderend om ervoor te zorgen dat onze inspanningen altijd gericht zijn op succes.<\/P><\/P>Nogmaals bedankt voor uw aanwezigheid!<\/P>Lana Tylka<\/P>ltylka@esri.com<\/A><\/P><\/BODY><\/HTML>
Laten we het gesprek het hele jaar door voortzetten over de #Agile Methodology, ter ondersteuning van de #AGILECommunity terwijl we allemaal streven naar succesvolle projecten, voortdurend veranderend om ervoor te zorgen dat onze inspanningen altijd gericht zijn op succes.<\/P>
Nogmaals bedankt voor uw aanwezigheid!<\/P>
Lana Tylka<\/P>
You guys may want to look at DevOps, in particular Lean product development and value steams mapping and analysis. DevOps is the next evolution of Agile/Scrum. Let me know if I can help (rovin@microsoft.com).
Great presentation, and the key takeaway for me is the recognition that Agile methods are a best-practice when customers expect collaboration. As software functionality is continually and sometimes rapidly changing, I think smart executive sponsors should always encourage their teams to be collaborative. Otherwise, customers can create requirement traps for their organizations that prevent adequate assessment of the need for workflow and resource change management;
Enterprise GIS
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.