<\/HEAD>
We weten dat we de beste GIS-technologie hebbenmaar vaak zijn het de vele projectmanagementcomponenten die een project om technologie toe te passen succesvol maken van het afstemmen van de zakelijke behoeften, risicobeheer, het aannemen van een agile aanpak voor je werk tot het op de juiste plek krijgen van het juiste personeel. <\/STRONG><\/P><\/P>Ik ben enthousiast dat de aankomende Esri User Conference mij en mijn collegade kans geeft om 1-op-1 te praten met Esri-gebruikers en je te helpen uitzoeken hoe je je GIS-projecten succesvol kunt maken.<\/STRONG><\/P><\/P>Kom langs bij mij en mijn collegain het Guiding Your Geospatial Journey-gebied van de Expo-hal, of in een van onze sessies<\/STRONG>:<\/STRONG><\/P><\/P>Technische Workshops<\/SPAN><\/P><\/TD><\/TR>Dinsdag 9 juli
Location: SDCC - Rooms<\/STRONG><\/SPAN><\/P><\/TD><\/TR>10:00 uur<\/SPAN><\/P><\/TD>Esri Best Practices: Hoe voer je een succesvol GIS-project uit<\/A><\/SPAN><\/P><\/TD>SDCC, Kamer 16 A<\/SPAN><\/P><\/TD><\/TR>Dinsdag 9 juli
Location: Hilton - Rooms<\/STRONG><\/SPAN><\/P><\/TD><\/TR>12:15 uur<\/SPAN><\/P><\/TD>
Project Management in GIS <\/SPAN>Special Interest Group (SIG)<\/A><\/SPAN>
Hilton Bayfront, Indigo Ballroom A/E
Woensdag 10 juli Location: SDCC - Rooms
10:00 uur
Esri Best Practices:& Agile Project Management
SDCC, Kamer 30A
Woensdag 10 juli Location: SDCC - Rooms
13:oo uur
Esri Best Practices:& Verzamelen & Beheren van Vereisten voor Succesvol GIS-projects
SDCC, Kamer 30A
Donderdag 11 juli   : SDCC - Rooms
4:oo pm
Esri Best Practices: Hoe voer je een succesvol GIS-project uit
SDCC, Kamer 03
Spotlight Talks |
Dinsdag, juli9 Location: SDCC Expo: Guiding Your Geospatial Journey Spotlight Theater |
14u30 | Wanneer is Agile de beste PM-methode? | |
width="108"><\/TD><\/TD><\/TD><\/TD><\/TR><\/TBODY><\/TABLE>Expo Gebied<\/STRONG><\/P>Kom langs om 1-op-1 contact te maken met Esri-medewerkers en meer te praten over Geospatial Strategy in het Guiding Your Geospatial Journey gebied<\/A>.<\/P>Dinsdag 9 juli 9:00 36:00 uur<\/P>Woensdag 10 juli 9:00 36:00 uur<\/P>Donderdag 11 juli 9:00 34:00 uur<\/P><\/BODY><\/HTML>