<\/HEAD>
Hieronder staat de lijst met belangrijke functionaliteiten en oplossingen die in deze Mijn Esri release zullen worden opgenomen<\/STRONG><\/SPAN><\/P> <\/P>Mijn Esri Release Items<\/STRONG><\/SPAN><\/P><\/P>Licenties <\/STRONG><\/P> <\/P>Het datumformaat voor binnenlandse klanten in de e-mail 'Send Developer Subscription' is bijgewerkt.<\/SPAN><\/LI>Toegevoegd "Created On" datumveld in de details van het Autorisatienummer.<\/SPAN><\/LI>Toegevoegd tijdstempels van bestandsactiviteit aan provisioning-bestanden.<\/SPAN><\/LI>Opgelost het probleem waarbij provisioning-bestanden niet geannuleerd konden worden.<\/SPAN><\/LI>Opgelost het probleem waarbij het selectievakje 'Send me a copy...' niet werkte in Create Provisioning File.<\/SPAN><\/LI>Opgelost het probleem waarbij klanten met slechts één type product geen provisioning-bestand konden aanmaken.<\/SPAN><\/LI><\/UL> <\/P>Transacties<\/STRONG><\/P> <\/P>Bijgewerkte Ordergeschiedenis om alleen items te tonen waarbij de gebruiker de eindgebruikerpartner is in de bestelling.<\/SPAN><\/LI>Opgelost het probleem waarbij de Renew Maintenance Quote workflow time-out kreeg.<\/SPAN><\/LI>Bijgewerkt het formaat voor de CC-betalingsoptie in de Renew Maintenance Quote workflow.<\/SPAN><\/LI><\/UL> <\/P>Gebruikers beheren<\/STRONG><\/P> <\/P>Gebruikers die beheerders zijn binnen een organisatie hebben nu een aanduiding bij hun namen.<\/SPAN><\/LI><\/UL> <\/P>Ondersteuning<\/STRONG><\/P> <\/P>Het probleem waarbij geautoriseerde bellers bugs niet konden escaleren is opgelost.<\ /SPAN ><\ /LI ><\ /UL ><\ /BODY ><\ /HTML >