<\/HEAD>
Hieronder staat de lijst met belangrijke functionaliteiten en oplossingen die in deze Mijn Esri release zullen worden opgenomen<\/STRONG><\/SPAN><\/P><\/P>Mijn Esri Release Items<\/STRONG><\/SPAN><\/P><\/P>Feedback <\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>Voor consistentie en zichtbaarheid is de optie "Questions?" op Mijn Esri bijgewerkt naar "Ask a Question" en zweeft deze op de pagina in plaats van vast te staan in de rechterbenedenhoek van de pagina.<\/SPAN><\/LI><\/UL> <\/SPAN><\/P>Permissions<\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>Het probleem met het toevoegen van tags aan de permissions van gebruikers is opgelost.<\/SPAN><\/LI>Het probleem met het tonen van organisatie-geschikte permissions in het Permissions Grid is gecorrigeerd.<\/SPAN><\/LI>Admins krijgen nu gedetailleerde informatie in het Permissions Log over acties die zijn uitgevoerd voor geautoriseerde bellers.<\/SPAN><\/LI><\/UL> <\/SPAN><\/P>Licensing <\/SPAN><\/P> <\/SPAN>
- De mogelijkheid om te zoeken naar provisioning-bestanden op MAC-adres is toegevoegd.<\/SPAN>
- De stap Deliver Method in Create New Provisioning File is bijgewerkt om het e-mailadres van de ingelogde gebruiker vooraf in te vullen.<\/LI>
- De mogelijkheid om de ingelogde gebruiker als CC toe te voegen in de e-mailnotificatie tijdens het Create Provisioning File-proces is toegevoegd.<\/LI>
- Het probleem waarbij de opties "Core and Extensions" en "Extensions Only" werden weergegeven voor Additional Portal Products wanneer ESLF werd geselecteerd tijdens het Create Provisioning File-proces is gecorrigeerd.<\/LI>
<\/P>
Support<\/SPAN>
- Om te verduidelijken wie supportcases kan indienen en wie niet, zal de optie Request Case verschijnen voor iedereen die Support-informatie kan bekijken. Als je die permissie hebt maar geen geautoriseerde beller bent, zie je instructies over hoe je geautoriseerd kunt worden zodat je cases kunt indienen.<\/LI>
<\/BODY><\/HTML>