<\/HEAD>
Klaar om meer te leren over het maken van widgets dan je ooit wilde? <\/SPAN><\/P>Moe van het wachten tot Robert Scheitlin een nieuwe versie van eSearch maakt? (grapje, hij doet geweldig werk).<\/SPAN><\/P>Stop met slapen tijdens het werk en begin met vegen tijdens het werk!<\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>Leer in slechts 25 minuten hoe deze bescheiden programmeur een aangepaste street sweeping widget heeft gebouwd en hoe jij dat ook kunt! <\/SPAN>Natuurlijk, je zou gewoon de ESRI's WAB developer guides kunnen lezen zoals ik deed, maar dan mis je al mijn leuke tips. <\/SPAN><\/P><\/P>Inclusief<\/STRONG><\/SPAN><\/P>Van wieg tot graf - Het beheren van de levenscyclus van je widgets<\/SPAN><\/P>Geoprocessor? Ik ken haar nauwelijks - JavaScript verwerking van multi-page PDF's<\/SPAN><\/P>Bekijk die grote grafieken bij die vent - Grafieken animeren voor een chique weergave<\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>Maar serieus, als je ooit web app builder gebruikt en dieper wilt graven, kom dan naar mijn presentatie kijken en ik beloof dat je een ding of twee kunt leren.<\/P><\/P>Formele Beschrijving<\/STRONG><\/SPAN><\/P>In Maricopa County is street sweeping een gecontracteerde onderhoudsfunctie die moet worden gemonitord om te <\/SPAN>verzekeren dat het werk correct is uitgevoerd en alle gebieden daadwerkelijk op tijd zijn geveegd. <\/SPAN>Het verbeteren van de monitoring door gebruik te maken van GPS-tracking, web mapping en op maat gemaakte tools heeft het inspectieproces aanzienlijk versneld en verbeterd, snelle verificatie van facturen mogelijk gemaakt en kosten verlaagd.<\/SPAN><\/P>Het doorlopen van de stappen die zijn genomen om praktische aangepaste widgets te bouwen, inclusief waardevolle tips, tijdbesparingen en geleerde lessen, zal het onderwerp van deze presentatie zijn.<\/SPAN><\/P><\/P><\/P>
<\/SPAN><\/P><\/BODY><\/HTML>