<\/HEAD>
Allen, <\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>We gaan verder met een release van Mijn Esri beginnend vrijdag<\/STRONG><\/SPAN> <\/SPAN><\/SPAN>27 juli om 17:00 uur (PST). <\/SPAN><\/STRONG><\/SPAN>Zie hieronder de belangrijkste verbeteringen en oplossingen die zullen worden opgenomen.<\/SPAN><\/P><\/P><\/P>Ondersteuning<\/STRONG><\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P> <\/SPAN>Gebruikers met View Support toestemming kunnen zich nu abonneren op bugs in Mijn Esri. Ze kunnen ook de nieuwe filter op de Bugs-pagina gebruiken om te zien op welke bugs ze geabonneerd zijn.<\/SPAN><\/LI><\/UL> <\/SPAN>Extra rechten voor Ondersteuning zijn toegevoegd voor geautoriseerde bellers. Voorheen ondersteunde Mijn Esri alleen Standard of Premium rechten. Deze waren wederzijds exclusief. Nu kan een beheerder bij het toevoegen of bewerken van een geautoriseerde beller meer dan één type recht specificeren. De typen rechten die beschikbaar zijn voor een organisatie hangen af van het Ondersteuningscontract van de organisatie met Esri.<\/SPAN> <\/SPAN><\/LI> <\/SPAN>Een geautoriseerde beller bij een organisatie met een Enterprise Agreement (EA) of Premium recht heeft nu de optie in het ondersteuningsformulier om primaire contactinformatie in te voeren wanneer ze een andere interne hulpbron nodig hebben om de zaak te beheren. Dit zorgt ervoor dat de geautoriseerde beller nog steeds zichtbaarheid heeft, maar kan de beste hulpbron aanwijzen om direct met technische ondersteuning samen te werken.<\/SPAN><\/LI> <\/SPAN>Voor beheerders die geautoriseerde bellers toevoegen, is de gebruikersnaam van de gebruiker toegevoegd aan de dropdownlijst om te verduidelijken welke gebruiker wordt geselecteerd.<\/SPAN><\/LI> <\/SPAN>Er zijn hulpmiddelen toegevoegd aan het Request Case-formulier waarmee geautoriseerde bellers de tekst kunnen formatteren die ze geven bij het beschrijven van hun probleem.<\/SPAN><\/LI><\/UL> <\/SPAN><\/P>Toestemmingen<\/STRONG><\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P> <\/SPAN>De toestemming Assign Authorized Callers is toegevoegd en kan nu onafhankelijk worden toegekend van de View Support Information toestemming.<\/SPAN><\/LI><\/UL><\/P> <\/SPAN><\/P>Autorisaties & Provisioning<\/STRONG><\/SPAN>
<\ /SPAn>
- Het probleem opgelost waarbij klikken op de Details-knop van een autorisatie een fout veroorzaakte.<\ /span>
- De Excel-export van het Autorisaties-rapport is bijgewerkt om een leeg veld weer te geven voor eeuwigdurende licenties.<\ /span>
- Het probleem waarbij de filters van het Autorisaties Activiteitenrapport niet werkten, is opgelost.<\ /span>
<\ /span>
Profiel<\ /strong>
<\ /span>
- Het probleem waarbij gebruikers een fout kregen wanneer ze probeerden hun e-mailadres bij te werken via Mijn Esri is opgelost.<\ /span>
<\ /span>
< /BODY > < /HTML >