<\/HEAD>
De Federal User Conference dit jaar was zowel erg leuk als zeer inzichtelijk. Ik ben dankbaar voor de kans die ik had om eropuit te gaan en zoveel verschillende mensen te ontmoeten, die allemaal streven naar het verder brengen van de missie van hun agency. Ik vond het vooral geweldig om Spotlight talks te geven; ik krijg slechts 15 minuten om een onderwerp te belichten, de interesse van de deelnemers te wekken en een discussie te starten. Gezien de tijd die ik in en rond het gebied doorbracht na mijn sessie, heb ik ofwel een verschrikkelijke klus geklaard om mezelf duidelijk te maken, of ik heb mijn doel bereikt om interesse te wekken en een discussie te starten. Dank aan iedereen die is gebleven om te praten over de cloud adoption journey van uw organisatie.<\/P>
<\/P>
Voor degenen die de talk hebben gemist, deel ik mijn slides om de discussie gaande te houden. Gelieve te reageren, antwoorden en uw inzichten te delen vanuit de ervaringen van uw organisatie. Wat heeft u als nuttig ervaren? Wat had u graag geweten voordat u begon? Ik kijk ernaar uit om over uw ervaringen te horen.<\/P><\/BODY><\/HTML>