<\/HEAD>
Hieronder staat de lijst met belangrijke functionaliteiten en oplossingen die in deze Mijn Esri-release zullen worden opgenomen.<\/P>
<\/P>
Mijn Esri Release Items<\/STRONG><\/P> <\/P>Licenties & Developer Abonnementen<\/STRONG><\/P> <\/P>De functie voor het ontkoppelen van developer abonnementen op Beheer Developer Abonnementen is toegevoegd.<\/LI>Het probleem waarbij 10.6-10.6.1 niet werd weergegeven, is opgelost.<\/LI>Het versiebereik in Generate Portal for ArcGIS toont nu 10.6 - 10.6.1.<\/LI>Het probleem waarbij klanten geen ESLF-bestanden konden aanmaken, is opgelost.<\/LI>'Datum' is toegevoegd aan de Bestandstime-out in de Authenticatiestap in ESLF-bestanden.<\/LI><\/UL> <\/P>Onderhoudsverlengingen<\/STRONG><\/P> <\/P>Het proces voor onderhoudsverlenging is bijgewerkt op Mijn Esri.<\/LI>De mogelijkheid om onderhoudsorders te verlengen met een creditcard is toegevoegd.<\/LI>Verkoopbelastingen voor het verlengen van onderhoudsorders zijn toegevoegd.<\/LI>Automatische update van de looptijddatum voor Term-licenties is toegevoegd.<\/LI><\/UL> <\/P><\/P>Support<\/STRONG><\/P> <\/P>Voor beheerders die Support kunnen bekijken, kunnen zij nu de rechten zien wanneer ze hun lijst met geautoriseerde bellers exporteren.<\/LI>Voor geautoriseerde bellers bij binnenlandse (VS) organisaties kunnen zij nu een extra contactpersoon toevoegen aan elk ingediend geval. Deze contactpersoon wordt op de hoogte gebracht van elke activiteit over het geval, naast de indiener.<\/LI>Courtesy cases die zijn ingediend zijn nu zichtbaar in Mijn Esri<\/LI>De afmeldfunctie van een bug is nu beschikbaar voor gebruikers met kijkrechten voor support.<\/LI><\/UL> <\/SPAN><\/P>Machtigingen<\/STRONG><\/P> <\/P>Voor beheerders en degenen met de machtiging Geautoriseerde Bellers Toewijzen, hebben we het probleem opgelost waarbij een fout werd weergegeven bij het exporteren naar PDF vanuit Beheer Gebruikers en Geautoriseerde Bellers.<\/LI><\/UL><\/BODY><\/HTML>