<\/HEAD>
Op maandag 2 november 2015 verkenden mijn leerlingen van groep 6 aardrijkskunde de geoinquiry, "Mines and Mining". Mineralen en mijnbouw zijn onderwerpen binnen het curriculum Aardwetenschappen. Als beginnend docent van Earth System and Space Science helpt deze geoinquiry mij om de onderwerpen interessant te maken en plaatst het de leerling in de open mijn, terwijl ze leren door te verkennen.<\/P>
<\/P>
Een leerling riep uit, "Een topografische kaart!" Een ander deelde hoe hij de west-oost richting bepaalde voor het meten van de mijn. Ik verwees leerlingen naar Google images zodat ze een vergelijking konden maken tussen de GIS-kaart en een foto. Een andere leerling was trots op zichzelf omdat hij een grafiek vond die de levensduur van verschillende metalen toonde.<\/P>
<\/P>
Deze Geoinquiry is een geweldige "into" activiteit. De link tussen de kaart en de ingebedde informatie maakt de concepten gemakkelijk toegankelijk voor mijn ongelooflijk nieuwsgierige leerlingen van groep 6.<\/P><\/BODY><\/HTML>