Hieronder vindt u de vragen en antwoorden van het webinar, Mobile GIS transformeert operaties bij St. Johns County Utilities<\/A>.<\/SPAN><\/P>V1: Ik heb een technische vraag over CityWorks die conditie- en onderhoudsscores vastlegt. Kunt u er kort iets over vertellen? <\/SPAN><\/LI>A1: We hebben de tools toegepast binnen onze putten- en voorbehandelingsinspecties. We zullen onze scoring herzien nu we meer geleerd hebben van deze initiële instellingen. Cityworks slaat een inspectie op, waarbij vragen beantwoord kunnen worden met reacties zoals goed\/redelijk\/slecht\/faalt\/gefaald. Achter de schermen ken ik numerieke punten toe op basis van elk antwoord in de back-end, en weeg ik elke vraag. Ze voltooien de inspectie en de score wordt automatisch berekend en toegewezen aan de feature class. De inspectie kan een score krijgen die geproportioneerd is van 1-100 op basis van hoogste versus laagste mogelijke scores. Dit kan verder verbeterd worden door modellering volgens de NASSCO MACP-standaarden. Onderhoudsactiviteiten kunnen punten krijgen. We geven punten voor preventief onderhoud. Deze zijn ontworpen en toegewezen achter de schermen, en worden automatisch berekend. Bijvoorbeeld, een inspectie geeft 5 punten, een kapitaalverbetering of renovatie geeft 100 punten, enzovoort. Deze score is cumulatief.<\/SPAN><\/LI><\/UL><\/P>V2: Wanneer u zegt dat u "de ArcGIS Online (AGOL) content deelt" met uw consultants\/aannemers, enz... Zijn zij allemaal onderdeel van uw AGOL-organisatie? Van hun eigen AGOL-organisatie? Of niet van enige AGOL-organisatie? <\/SPAN><\/LI>A2: Omdat het een beveiligde service is, maken ze deel uit van de toegewezen accounts van onze abonnementen. Ik maak een login aan voor hun toegang.<\/SPAN><\/LI><\/UL><\/P>V3: Wat is de bevolking van uw county en hoeveel GIS-medewerkers werken er voor de county? <\/SPAN><\/LI>A3: Deze presentatie was voor de Water Utility Department, die 42.000 accounts en 100.000 inwoners bedient. We hebben 160 medewerkers. De bevolking van St. Johns County is 210.000 (andere waterleveranciers zijn onder andere City of St. Augustine en JEA).<\/SPAN><\/LI><\/UL><\/P>V4: Zijn uw werkorders gescheiden voor watermeters of gecombineerd met andere asset werkorders? <\/SPAN><\/LI>A4: Gemengd, afhankelijk van onderhoudsbehoefte. Onze Meter shop is nog niet overgestapt op Cityworks. Papieren tickets vanuit onze facturatiesoftware worden nog steeds voor hen aangemaakt. Meterreparaties gerelateerd aan behuizing en lateralen worden gedaan in Cityworks met onze Distributieafdeling. We promoten een project dat taken uit facturatiesoftware omzet in veldwerkorders in Cityworks, voor voltooiing, en daarna geïntegreerd terug naar de facturatie database. Ik heb gehoord dat dit een typische splitsing of integratie is.<\/SPAN><\/LI><\/UL><\/P>V5: Hoe geven uw veldploegen assets door die ze in het veld vinden maar die niet overeenkomen met wat in de GIS staat? Gebruiken ze een veld redline tool? <\/SPAN><\/LI>A5: Veldmedewerkers maken opmerkingen in de werkorders en dienen deze in bij ons personeel. We stappen over op Redline tools zodra we op Cityworks 2015 zitten. We kunnen ook de meer gedetailleerde AGOL-tools als optie opnemen voor ons meer gevorderde personeel.<\/SPAN><\/LI><\/UL><\/P>V6: Is het Cityworks-programma een extra kostenpost bovenop Esri ArcGIS? <\/SPAN><\/LI>A6: Ja, <A href="http:\/\/www.cityworks.com\/\
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.