https:\/\/kinyuajasonmuriki.github.io\/<\/A>)<\/SPAN><\/CITE><\/P>Ik ben een GIS-professional, momenteel bezig met het behalen van een bachelor in Geomatics Engineering, Geospatial Information Systems en Remote Sensing aan de Dedan Kimathi University of Technology.<\/P>
In de meeste gevallen maak ik gebruik van commerciële en open-source Geospatial pakketten en diensten om ruimtelijke data/informatie vast te leggen, op te slaan, te analyseren, te manipuleren en te visualiseren. Commerciële pakketten die ik handig vind (hebben ondersteuning voor belangrijke geospatiale functionaliteiten) zijn onder andere Arcgis Desktop en Erdas Imagine. Open-source software die ik onmisbaar vind bij het leveren van technologische oplossingen omvat QGIS, GDAL/OGR, LeafletJS, GeoDjango, GRASS, Arcgis-online platform, Arcgis-android-SDK en anderen.<\/P>