Titel: Levenscyclusmodellering van activa in ArcGIS Pro<\/P>
Auteur\/Presentator: Lawrie George<\/P>
Organisatie: Assetic Inc<\/P>
3240 Carillon Point<\/P>
Kirkland, WA, 98033, VS<\/P>
e-mail: <\/SPAN>lgeorge@assetic.com<\/A><\/P><\/P>Biografie<\/STRONG><\/P>Ik ben Solutions Manager bij Assetic gevestigd in Brooklyn, New York. Het is mijn passie om praktisch know-how, softwareontwikkelingsvaardigheden en holistisch management te gebruiken om elke uitdaging aan te pakken terwijl we ons bedrijf laten groeien.<\/P>Ik ben altijd enthousiast om nieuwe vaardigheden te leren en toe te passen op het oplossen van de taak die voorligt, zoals de belastingsproeven van windturbines, het geocoderen van volledige activaregisters, voorspellende modellering van werkprogramma's en Cloud (SaaS) softwareontwikkeling.<\/P>Ik kijk uit naar de uitdagingen die komen gaan en naar het werken aan het verbeteren van het leven van de mensen om mij heen.<\/P><\/P>Samenvatting<\/STRONG><\/P><\/P>Een verhaal over integratie tussen de Science of Where en de Prediction of When.Deze presentatie behandelt onze reis van de afgelopen 14 maanden vanaf het begin tot het uitbrengen van een ArcGIS Pro add-in die mensen in staat stelt weloverwogen beslissingen te nemen over hun infrastructuuractiva door langetermijnfinancieringsscenario's te vergelijken met interactieve rapporten en slimme kaarten.De presentatie behandelt onze eerste integratie tussen Assetic Predictor en ArcGIS Online voordat we doorgaan naar het Aha!-moment op de Esri developer summit in 2017.Vanaf hier lopen we door het pitchen van ons app-idee aan het hoofdkantoor, het eerste prototype in ArcGIS Pro en enkele belangrijke bronnen die we gebruikten bij het afronden van het ontwerp. Tot slot eindigen we met een korte demo.<\/P><\/P>Over Assetic<\/STRONG><\/P>Opgericht in 2006 levert Assetic complete infrastructuurbeheer van activa via onze branchespecifieke software en diensten.<\/P>Assetic biedt assetmanagementprofessionals – of ze nu gericht zijn op engineering of financiën – een centrale opslagplaats voor al hun activagegevens om efficiëntere en effectievere resultaten mogelijk te maken. Assetic heeft een sterke staat van dienst in het helpen van organisaties om betere langetermijnbeslissingen te nemen, dankzij unieke algoritmen en degradatieprofielen die helpen bij het voorspellen van toekomstige kapitaalinvesteringen.<\/P>De schaalbare, modulaire aard van Assetic en onze sterke integratie-ervaring bieden organisaties een oplossing die specifiek is voor hun behoeften en flexibel genoeg is om gefaseerd te worden geïmplementeerd afhankelijk van zakelijke behoeften, middelen en vaardigheden.<\/P><\/BODY><\/HTML>
<\/P>
Biografie<\/STRONG><\/P>Ik ben Solutions Manager bij Assetic gevestigd in Brooklyn, New York. Het is mijn passie om praktisch know-how, softwareontwikkelingsvaardigheden en holistisch management te gebruiken om elke uitdaging aan te pakken terwijl we ons bedrijf laten groeien.<\/P>Ik ben altijd enthousiast om nieuwe vaardigheden te leren en toe te passen op het oplossen van de taak die voorligt, zoals de belastingsproeven van windturbines, het geocoderen van volledige activaregisters, voorspellende modellering van werkprogramma's en Cloud (SaaS) softwareontwikkeling.<\/P>Ik kijk uit naar de uitdagingen die komen gaan en naar het werken aan het verbeteren van het leven van de mensen om mij heen.<\/P><\/P>Samenvatting<\/STRONG><\/P><\/P>Een verhaal over integratie tussen de Science of Where en de Prediction of When.Deze presentatie behandelt onze reis van de afgelopen 14 maanden vanaf het begin tot het uitbrengen van een ArcGIS Pro add-in die mensen in staat stelt weloverwogen beslissingen te nemen over hun infrastructuuractiva door langetermijnfinancieringsscenario's te vergelijken met interactieve rapporten en slimme kaarten.De presentatie behandelt onze eerste integratie tussen Assetic Predictor en ArcGIS Online voordat we doorgaan naar het Aha!-moment op de Esri developer summit in 2017.Vanaf hier lopen we door het pitchen van ons app-idee aan het hoofdkantoor, het eerste prototype in ArcGIS Pro en enkele belangrijke bronnen die we gebruikten bij het afronden van het ontwerp. Tot slot eindigen we met een korte demo.<\/P><\/P>Over Assetic<\/STRONG><\/P>Opgericht in 2006 levert Assetic complete infrastructuurbeheer van activa via onze branchespecifieke software en diensten.<\/P>Assetic biedt assetmanagementprofessionals – of ze nu gericht zijn op engineering of financiën – een centrale opslagplaats voor al hun activagegevens om efficiëntere en effectievere resultaten mogelijk te maken. Assetic heeft een sterke staat van dienst in het helpen van organisaties om betere langetermijnbeslissingen te nemen, dankzij unieke algoritmen en degradatieprofielen die helpen bij het voorspellen van toekomstige kapitaalinvesteringen.<\/P>De schaalbare, modulaire aard van Assetic en onze sterke integratie-ervaring bieden organisaties een oplossing die specifiek is voor hun behoeften en flexibel genoeg is om gefaseerd te worden geïmplementeerd afhankelijk van zakelijke behoeften, middelen en vaardigheden.<\/P><\/BODY><\/HTML>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.