<\/HEAD>
Hallo, mijn naam is Eyal Abadi en ik ben momenteel een Computer Science student aan de University of Florida. <\/P>
Ik wil mijn ervaring delen en benadrukken hoe verschillende kansen zijn ontstaan die mij hebben geholpen te worden wie ik ben. Van het niet kennen van programmeren op de middelbare school, tot het lanceren van mijn eigen IOS- en Android-app, tot het bouwen van een backend voor mijn apps, wil ik met de wereld delen hoe belangrijk het is om studenten te onderwijzen om gepassioneerd te zijn over iets en te leren voor plezier, niet om een klas te halen.<\/P>
Ik wil mijn prestaties en worstelingen laten zien, afkomstig uit Venezuela slechts een paar jaar geleden, tot het lopen van stage bij een Startup en komende zomer bij P&G.<\/P>
Ik wil mensen laten zien hoe belangrijk het is om van leren te houden en leren om lief te hebben. Studenten zijn de toekomst, en door hen de middelen te geven om te leren over producten of technologieën, zullen ze in staat zijn de echte wereld tegemoet te treden en echte problemen op te lossen met deze tools. <\/P>
<\/P>
Geef me de kans om anderen te laten zien en in staat te stellen nieuwsgierig te zijn, oplettend te zijn en klaar te zijn. Ik wil het stereotype van leren en een nerd zijn elimineren. Ik wil studenten en volwassenen in staat stellen om leren te omarmen en het idee van innovatie te omarmen. Laat obstakels je niet tegenhouden, maar gebruik ze juist om je een voordeel te geven en uiteindelijk succes.<\/P><\/BODY><\/HTML>