<\/A><\/P>De source code voor Dimension Explorer, een add-in voor het verkennen van time-aware en multidimensionale data, is nu beschikbaar om te downloaden. Versie 1.11 is een kleine update van versie 1.1 en is specifiek gebouwd voor ArcMap 10.4. Deze versie biedt een nauwere integratie met het ArcMap Table of Contents-venster - wanneer lagen worden toegevoegd, verwijderd of gewijzigd, wordt de inhoud van de laagselectielijst in het Instellingen-venster dienovereenkomstig bijgewerkt.<\/P>Update - Ik heb meldingen ontvangen dat de laagselectielijst niet consistent wordt bijgewerkt wanneer lagen worden toegevoegd, verwijderd of hun eigenschappen worden bijgewerkt in het kaartdocument. Totdat dit probleem is opgelost, raad ik gebruikers van ArcMap 10.3.1 en 10.4 aan om versie 1.1 van Dimension Explorer te gebruiken. Mijn excuses voor het eventuele ongemak dat dit heeft veroorzaakt.<\/P>Downloadlinks:<\/P>Dimension Explorer 1.11<\/A> (addin en documentatie)<\/P>Dimension Explorer 1.11<\/A> (source code en documentatie)<\/P>Dimension Explorer 1.1<\/A> (originele blogpost)<\/P><\/BODY><\/HTML>
De source code voor Dimension Explorer, een add-in voor het verkennen van time-aware en multidimensionale data, is nu beschikbaar om te downloaden. Versie 1.11 is een kleine update van versie 1.1 en is specifiek gebouwd voor ArcMap 10.4. Deze versie biedt een nauwere integratie met het ArcMap Table of Contents-venster - wanneer lagen worden toegevoegd, verwijderd of gewijzigd, wordt de inhoud van de laagselectielijst in het Instellingen-venster dienovereenkomstig bijgewerkt.<\/P>
Update - Ik heb meldingen ontvangen dat de laagselectielijst niet consistent wordt bijgewerkt wanneer lagen worden toegevoegd, verwijderd of hun eigenschappen worden bijgewerkt in het kaartdocument. Totdat dit probleem is opgelost, raad ik gebruikers van ArcMap 10.3.1 en 10.4 aan om versie 1.1 van Dimension Explorer te gebruiken. Mijn excuses voor het eventuele ongemak dat dit heeft veroorzaakt.<\/P>
Downloadlinks:<\/P>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.