<\/HEAD>
De Esri UC in San Diego is de <\/STRONG>GIS-conferentie en biedt uren aan leerervaring via technische sessies, presentaties door professionals uit de industrie, workshops en seminars, die allemaal best practices in GIS delen, waardoor deelnemers de mogelijkheden van GIS kunnen benutten om voorop te blijven lopen in de digitale wereld en echte waarde aan hun organisatie kunnen toevoegen. Maar dit jaar, met de hele wereld die door een wereldwijde pandemie gaat, werd de Esri UC (normaal gesproken meer dan 20.000 deelnemers in San Diego) virtueel gemaakt. <\/P><\/P>En als je net als ik bent, voelde de virtuele Esri UC op de een of andere manier zelfs meer<\/EM> overweldigend aan vanwege de hoeveelheid fantastisch nuttige inhoud en sessies. In feite voelde ik me erg zoals deze goede jongen die probeert alles te beheren:<\/P><\/P>
<\/P>KAN ME NIET CONCENTREREN - ALLES IS GEWELDIG!<\/EM><\/P><\/P>Hier zal ik proberen te helpen.<\/P><\/P>Laten we eerst een stap terug doen en kijken naar de eerste Virtuele Esri User Conference van dit jaar. In cijfers:<\/P>86.482 Geregistreerde Deelnemers<\/LI>2.200+ Esri Medewerkers<\/LI>180 Landen (57% VS, 43% Internationaal)<\/LI>118 Live Workshops<\/LI>114 On-Demand Workshops<\/LI>250 On-Demand Demo's<\/LI>200 Gebruikersvideo's<\/LI>39 Special Interest Groups<\/LI>153 Exposanten<\/LI><\/UL><\/P>Ten tweede, elke conferentie komt met zijn deel swag, en iedereen loopt weg van de Esri UC met iets dat er zo uitziet:<\/P><\/P>
<\/P>Hopelijk had je nog ruimte in je koffer<\/EM><\/P><\/P>En hoewel het niet helemaal dezelfde ervaring is als op je koffer zitten terwijl je probeert hem dicht te krijgen, heeft Esri een Digitale Swag Bag<\/A><\/SPAN> samengesteld, die het volgende bevat:<\/P>- Een Esri Kaartenboek<\/LI>
- Creatieve activiteiten voor jou of je familie<\/LI>
- Screensavers, achtergronden en wallpapers (ik heb ze allemaal opgeslagen en veel van de achtergronden gebruikt in de Special Interest Group die ik organiseerde!)<\/LI>
- Een gratis 3-maanden abonnement op National Geographic<\/LI>
- Oh, en ik was bijna vergeten te vermelden dat Esri een
MERCH STORE<\/A><\/SPAN> heeft gelanceerd die het hele jaar door open zal zijn!<\/LI><\/UL><\/P>
Nu ik je nog meer heb overweldigd dan voorheen, gaan we aan de slag:<\/SPAN><\/H3><\/P>1. Profiteer van de (ongekende) beschikbare bronnen<\/STRONG><\/SPAN><\/P>Zoals ik hierboven al zei, was dit jaar de grootste Esri User Conference tot nu toe! En het beste aan deze virtuele UC is dat bijna elke sessie, presentatie en special interest group nu beschikbaar is om on demand te streamen. Normaal vinden deze evenementen plaats in San Diego en dan, poef!, zijn ze voorgoed verdwenen. Dit kun je vandaag streamen:<\/P>Alle Plenaire Sessies <\/A><\/SPAN><\/LI>Alle Technische Sessies<\/A><\/SPAN> (filterbaar op sessietype, onderwerp of dag)<\/LI>Alle Special Interest Groups<\/A><\/SPAN> (vanuit een volledig onbevooroordeelde <\/EM>positie mag ik nederig mijn persoonlijke favoriete SIG aanbieden die mijn team en ik organiseerden voor de Renewable Energy Industry<\/A><\/SPAN>)<\/LI><\/UL>Bovendien, als je dit leest, is de kans groot dat je een van mijn klanten bent.
Verwijs naar de Renewable Energy Guide voor de UC<\/A><\/SPAN> om te zien welke sessies mogelijk interessant voor je zijn om zo de selectie te beperken.<\/P><\/P>
2. Leer van andere industrieën<\/STRONG><\/SPAN>
Een van mijn favoriete dingen om te doen bij elke Esri UC is ontdekken hoe andere industrieën het ArcGIS Platform gebruiken. Wees niet bang om deel te nemen aan een Tech Session over een nieuw ArcGIS Product waar je nieuwsgierig naar bent geweest of gebruik je vrije tijd gedurende de dag om door de
Digitale Kaartgalerij<\/>\ te bladeren. Denk daarna na over hoe je deze mogelijkheden of ideeën kunt toepassen op jouw organisatie. Vaak zijn de Esri-producten die je al bezit tot veel meer in staat dan hoe ze momenteel worden gebruikt en heb je al de tools in handen om die workflows uit te voeren die onbereikbaar lijken!
3. Stel realistische doelen
Nu je inspiratie en ideeën hebt, vertaal dit naar zakelijke waarde. Technologie is niet alleen een onschatbare maar ook een kritieke component voor het genereren van zakelijke waarde. "Zakelijke Waarde" is verschillend voor elke organisatie: of het nu ROI is, het inzetten van een gezaghebbend platform, het voltooien van initiatieven vóór schema en onder budget, enzovoort. GIS biedt de mogelijkheid om te informeren, automatiseren, patronen te detecteren/voorspellen en organisaties in staat te stellen, wat allemaal ongeëvenaarde zakelijke waarde kan bieden.
Hier is hoe we zakelijke waarde snel en efficiënt ontwikkelen:
Ontwikkel een doel voor iets dat jouw organisatie binnen 30 dagen kan bereiken met behulp van Esri-technologie Een voorbeeld hiervan kan zijn het bouwen van één Operations Dashboard voor één workflow of het toevoegen van 5 Named Users aan jouw Web GIS-organisatie Gebruik deze "laaghangende vruchten" om snelle en krachtige successen voor jouw organisatie te behalen. (Ik vind dat dit meestal het belangrijkste is voor alle organisaties om de waarde van GIS te begrijpen!) Ontwikkel een doel voor iets dat jouw organisatie tegen het einde van het jaar kan bereiken met behulp van Esri-technologie Een voorbeeld hiervan kan zijn het adopteren van een nieuwe Esri-technologie of het integreren van een nieuwe dataset Ontwikkel een doel voor iets dat jouw organisatie op lange termijn kan bereiken met behulp van Esri-technologie Een voorbeeld hiervan kan zijn het integreren van een nieuwe business unit of dat jouw hele organisatie Web GIS (ArcGIS Online of Portal) gebruikt als hun gezaghebbende content management systeem
Het stellen van deze doelen geeft je een routekaart over hoe je vandaag iets kunt uitvoeren. Anders blijft alles wat je hebt geleerd op de Esri User Conference misschien slechts een wensenlijstje of filosofische ideeën en blijft het potentieel dat je met GIS kunt bereiken altijd een "als" in plaats van een "wanneer."
4. Onthoud Uw bronnenU staat er niet alleen voor! Er zijn tal van bronnen beschikbaar om u op weg te helpen. Mijn taak als Account Executive is om mijn klanten te helpen bij het aanpakken van de zakelijke uitdagingen waarmee hun organisaties worden geconfronteerd, de doelen die ze willen bereiken, en samen met hen te werken om de ArcGIS Platform-technologie te benutten om snel zakelijke waarde te realiseren. Ik werk specifiek met Esri's Renewable Energy Industry, maar ongeacht in welke sector u actief bent, Esri heeft een Account Manager, Digital Sales Representative, Solution Engineer, Professional Services Contact, Solution Architect, Product Manager, Digital Sales Contact of Business Partner voor u! 5. Kom in actie!Onthoud altijd dat u zelf een bron bent! Ongeacht waar u zich bevindt in uw GIS-volwassenheid, hebt ook u de mogelijkheid om Esri-technologie te gebruiken om data te begrijpen, inzichten te verkrijgen, See What Others Can't, en betere beslissingen te nemen. Of u nu de hele week alle beschikbare Esri UC-sessies hebt bekeken of er nog mee bezig bent, de informatie die u nodig hebt om uw investering in het ArcGIS Platform te maximaliseren wacht op u om er actie op te ondernemen.En tot slot, zorg goed voor uzelf, blijf veilig en weet dat uw werk iedereen helpt te begrijpen hoe we allemaal kunnen samenwerken en een betere toekomst kunnen bouwen. Dank u wel!
Heeft u specifieke vragen? Voel u vrij om hieronder een reactie achter te laten of stuur mij een e-mail: amillican@esri.com