Als je de Urban Observatory<\/STRONG><\/SPAN> nog niet hebt gezien, is het zeker de moeite waard om te verkennen! Deze app plaatst steden naast elkaar zodat je karakteristieke overeenkomsten en verschillen kunt vergelijken. De Urban Observatory creëert meer begrip<\/STRONG> <\/SPAN> over een plaats door vergelijkingen met steden die je al kent. Dit begrip kan worden gebruikt voor beleid, toerisme, wetenschap, onderwijs, demografie, filantropie en vele andere gebieden. Klik hier<\/SPAN><\/A><\/SPAN> <\/SPAN><\/STRONG><\/SPAN> om deze goed ontworpen, interactieve app te bekijken.<\/P><\/P>De onderstaande video's delen het idee achter de Urban Observatory, hoe eenvoudig het is om deel te nemen, en hoe jouw betrokkenheid kan helpen om meer begrip voor jouw stad te creëren. Ik heb deze video's gemaakt met behulp van Camtasia-software om mijn scherm op te nemen, voice-overs toe te voegen en bewerkingen uit te voeren. De Touch Table-video is opgenomen in een professionele opnamestudio en ik heb er alleen een voice-over aan toegevoegd bij de b-roll.<\/P><\/P>De Urban Observatory Touch Table en How-To video's<\/STRONG> <\/SPAN>kunnen hieronder worden bekeken:<\/P>https:\/\/www.youtube.com\/embed\/p6K35m5W8dQ
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.