De <\/STRONG>World Topographic Map<\/A> en <\/STRONG>World Imagery Map<\/A> zijn beide bijgewerkt met nieuwe inhoud!<\/STRONG><\/P>Als onderdeel van ArcGIS Online<\/A>, Esri9s Basemaps<\/A> ondersteunen een enorme GIS-gemeenschap. Dank aan onze bijdragers en partners die helpen de Living Atlas of the World<\/A> te ondersteunen door data te leveren en deze geweldige bronnen te verrijken. <\/EM><\/STRONG><\/P>Deze release bevat updates voor de World Topographic Map voor steden en counties in de Verenigde Staten en nieuwe inhoud in de World Imagery Map voor Nieuw-Zeeland.<\/P>In een recente blogpost die ik las over socializing GIS<\/A>, suggereerde Clint Brown dat geografische data allemaal draait om lagen. Ik ben het daarmee eens en de applicatie hieronder<\/A> bewijst het. Zie welke gemeenschappen waardevolle kaartlaagupdates hebben geleverd in onze nieuwste release.<\/P><\/A><\/P>
Hoe draag ik bij? <\/STRONG>Word lid van de groeiende gemeenschap van Living Atlas of the World-bijdragers.
Leer meer over de kant-en-klare inhoud die beschikbaar is in de
Training<\strong>: Kaarten en Meer: Ontdek de Living Atlas of the World.<\strong>
<a href= raining.esri.com/Courses/ts_LivingAtlas/player.cfm
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.