De Urban Systems collectie van de Living Atlas<\/A> is recent uitgebreid met Transit Access<\/A>. Gedefinieerd als welke gebieden in een stad gemakkelijk toegang hebben tot het openbaar vervoer? Deze toegangskaart toont gebieden die 1\/4 mijl, 1\/2 mijl en 1 km verwijderd zijn van de dichtstbijzijnde bus-, metro- of treinstop. Deze afstanden komen doorgaans overeen met ongeveer 5, 10 en 12 minuten lopen.<\/P><\/A><\/P><\/P>Dit nieuwe kaartthema is ook vergelijkbaar met andere geselecteerde steden in de Urban Observatory<\/A>.<\/P><\/P><\/A><\/P><\/P>Is er een transit kaartthema dat je graag werkelijkheid zou zien worden? Ik luister graag. Bijvoorbeeld, hoe ver ben je van een skiresort? Persoonlijk, als ik 15 minuten van een skiresort zou wonen, zou ik geen baan kunnen behouden.<\/P><\/P>Je input is welkom.<\/P><\/BODY><\/HTML>
<\/P>
Dit nieuwe kaartthema is ook vergelijkbaar met andere geselecteerde steden in de
Is er een transit kaartthema dat je graag werkelijkheid zou zien worden? Ik luister graag. Bijvoorbeeld, hoe ver ben je van een skiresort? Persoonlijk, als ik 15 minuten van een skiresort zou wonen, zou ik geen baan kunnen behouden.<\/P>
Je input is welkom.<\/P><\/BODY><\/HTML>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.