Esri Nieuws voor de Living Atlas Community bevat informatie over de verzameling kant-en-klare inhoud in de Living Atlas of the World, beschikbaar via het ArcGIS-platform. Als je anderen kent die baat zouden hebben bij deze nieuwsbrief, nodig hen dan uit om zich te abonneren<\/A>.<\/SPAN><\/P><\/P>De afgelopen vijf jaar heeft het ArcGIS Content Team van Esri gratis bijgedragen inhoud van onze gebruikersgemeenschap gehost via het Community Maps Programma. Het programma heeft duizenden organisaties in staat gesteld hun gezaghebbende gegevens bij te dragen aan de ArcGIS Online basemaps van Esri. Deze basemaps hebben op hun beurt onze gebruikers geholpen hun werk efficiënter te doen en in de context van hun specifieke basisgegevens. Dit concept van open data en delen is nu veel verder uitgebreid dan onze basemaps. Tegenwoordig host Esri de meest uitgebreide verzameling geografische inhoud die beschikbaar is. <\/SPAN><\/P><\/P>De Community Map <\/SPAN>maakt nu deel uit van de Living Atlas of the World. <\/SPAN>Beschikbaar via ArcGIS Online is de Living Atlas een enorme verzameling thematische inhoud, zorgvuldig geselecteerd uit alle inhoud in ArcGIS Online, die wereldwijde verkenning mogelijk maakt van mensen, plaatsen en de natuurlijke en door de mens gemaakte systemen die hen beïnvloeden. On-demand toegang tot de waardevolle kaarten, datalagen, datasets en tools in de Living Atlas wordt gebruikt door overheden, organisaties en individuen om hun doelen te bereiken en hun verhalen te vertellen.<\/SPAN><\/P><\/P>Deze nieuwsbrief houdt jou en andere leden van de Living Atlas gebruikersgemeenschap op de hoogte via succesverhalen, voorbeelden van toegepast gebruik, zichtbaarheid van nieuwe inhoud, aankondigingen over evenementen en andere nuttige bronnen en informatie.<\/SPAN><\/P><\/P>Ik moedig je aan deze nieuwsbrief te delen met anderen die baat kunnen hebben bij de inhoud door hen uit te nodigen zich te abonneren (link toevoegen). Evenzo nodig ik je uit om contact met mij op te nemen<\/A> met feedback over de nieuwsbrief en wat je graag in toekomstige edities zou willen zien. Ik ben blij dat je met ons meedoet om de Living Atlas of the World op te bouwen!<\/SPAN><\/P><\/BODY><\/HTML>
<\/P>
De afgelopen vijf jaar heeft het ArcGIS Content Team van Esri gratis bijgedragen inhoud van onze gebruikersgemeenschap gehost via het Community Maps Programma. Het programma heeft duizenden organisaties in staat gesteld hun gezaghebbende gegevens bij te dragen aan de ArcGIS Online basemaps van Esri. Deze basemaps hebben op hun beurt onze gebruikers geholpen hun werk efficiënter te doen en in de context van hun specifieke basisgegevens. Dit concept van open data en delen is nu veel verder uitgebreid dan onze basemaps. Tegenwoordig host Esri de meest uitgebreide verzameling geografische inhoud die beschikbaar is. <\/SPAN><\/P><\/P>De Community Map <\/SPAN>maakt nu deel uit van de Living Atlas of the World. <\/SPAN>Beschikbaar via ArcGIS Online is de Living Atlas een enorme verzameling thematische inhoud, zorgvuldig geselecteerd uit alle inhoud in ArcGIS Online, die wereldwijde verkenning mogelijk maakt van mensen, plaatsen en de natuurlijke en door de mens gemaakte systemen die hen beïnvloeden. On-demand toegang tot de waardevolle kaarten, datalagen, datasets en tools in de Living Atlas wordt gebruikt door overheden, organisaties en individuen om hun doelen te bereiken en hun verhalen te vertellen.<\/SPAN><\/P><\/P>Deze nieuwsbrief houdt jou en andere leden van de Living Atlas gebruikersgemeenschap op de hoogte via succesverhalen, voorbeelden van toegepast gebruik, zichtbaarheid van nieuwe inhoud, aankondigingen over evenementen en andere nuttige bronnen en informatie.<\/SPAN><\/P><\/P>Ik moedig je aan deze nieuwsbrief te delen met anderen die baat kunnen hebben bij de inhoud door hen uit te nodigen zich te abonneren (link toevoegen). Evenzo nodig ik je uit om
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.