<\/HEAD>
Op de Esri Education User Conference 2014 had ik de eer deel te nemen aan een plenaire paneldiscussie over de toekomst van het hoger onderwijs. Hier is de beschrijving:<\/SPAN><\/P>EdUC Sessie beschrijving:<\/STRONG><\/SPAN><\/P>Zondag 13 juli 2014
Plenaire Sessie II: De Toekomst van Hoger Onderwijs<\/STRONG><\/SPAN><\/P><\/P>Scott L. Thomas<\/STRONG><\/SPAN> van Claremont Graduate University gaf de plenaire toespraak op zondag. Scott is professor en decaan van CGU's School of Educational Studies en hoofdredacteur van het Journal of Higher Education. Scott besprak hoe factoren zoals publieke zorgen over kosten, de carrièrevoorbereidheid van afgestudeerden en onderwijstechnologie conventionele opvattingen over de rol en het doel van de universiteit in de samenleving uitdagen. Penn State-onderwijzer Anthony Robinson<\/STRONG><\/SPAN> en Esri Chief Scientist Dawn Wrigh<\/STRONG><\/SPAN>t sloten zich bij Scott aan in een gesprek over kansen om het bewustzijn van ruimtelijk denken en georuimtelijke technologie in dit evoluerende milieu te vergroten.<\/SPAN><\/P><\/P>Scott Thomas<\/SPAN>’s keynote richtte zich op hoger onderwijs op het brede, 30.000 voet niveau van hoger onderwijs (vooral de hoge kosten en hoe die te verhelpen). Anthony Robinson richtte zich op <\/SPAN>students<\/SPAN> en de inhoud die we <\/SPAN>to<\/SPAN> students bieden, vooral via MOOCs. In mijn opmerkingen wil ik me richten op degenen in de frontlinie <\/SPAN>with<\/SPAN> de studenten: de instructeurs, professoren, post-docs, zelfs de graduate teaching assistants aan hogescholen en universiteiten wereldwijd. Deze opmerkingen kunnen ook van toepassing zijn op instructeurs op het middelbare schoolniveau, die studenten voorbereiden om naar college te gaan.<\/SPAN><\/SPAN><\/P><\/P>Toegang tot de slides via The Future of Higher Education - Dawn Wright's EdUC plenary slides<\/A><\/SPAN>
<\/A><\/SPAN><\/P><\/BODY><\/HTML>