<\/HEAD>
Top 10 dingen die beter zijn als je de UC thuis bekijkt<\/SPAN><\/P>10. Schoenen zijn optioneel<\/P>9. Geen hele lange groep Zweedse mannen die in de rij voor me zit net als de sessie begint<\/P>8. Makkelijk een plek vinden om maandag ongedwongen te lunchen<\/P>7. Vijf mijl op een loopband kunnen doen terwijl ik naar de plenaire sessie kijk<\/P>6. Een Diet Coke thuis kost geen $7 en is eigenlijk koud<\/P>5. Niet hoeven omgaan met de airconditioning van het convention center<\/P>4. De rit is makkelijk, en parkeren is gratis<\/P>3. Mijn hond kan met me meekijken<\/P>2. Stoelen thuis zijn veel comfortabeler<\/P>1. Geen rij voor het toilet<\/P> <\/P>Top 10 dingen die slechter zijn als je de UC thuis bekijkt<\/SPAN><\/P>10. Geen knoppen om aan mijn badge toe te voegen.<\/P>9. Kan het spel 1 Which language is that group speaking?7 niet spelen<\/P>8. Jack kan ons niet horen klappen als we iets cool vinden<\/P>7. Geen kans op onverwacht leren als ik langs iets loop waar ik nog nooit van gehoord had<\/P>6. Aandachtsstoornis aan mijn bureau is een uitdaging, en ander werk leidt af<\/P>5. Geen excuus om te laat te zijn, maar ik was het toch<\/P>4. Kom niet in contact met fascinerende mensen van over de hele wereld die coole dingen doen waarvan ik wou dat ik ze deed<\/P>3. Mijn hond blijft me lastigvallen om over te schakelen naar Pro<\/P>2. Het is niet San Diego<\/P>1. Ik mis mijn geo-vrienden!<\/P><\/BODY><\/HTML>