<\/HEAD>
We hebben meerdere keren geprobeerd een server te configureren op een virtuele machine met de volgende setup. De server draaide eerder succesvol dezelfde DBMS en OS met ArcGIS Server 10.4; echter, we wilden upgraden en Portal toevoegen. Helaas hebben we problemen ondervonden bij de upgrade.<\/P>
- Microsoft Windows Server 2012 R2 Ver. 6.3.9600<\/LI>
- IIS Ver. 6.2.9200<\/LI>
- Microsoft SQL Server 2016<\/LI>
- ArcGIS Server Enterprise 10.5.1<\/LI>
- ArcGIS Portal<\/LI>
- Web adaptors voor Portal en Server<\/LI>
- ArcGIS Datastore<\/LI><\/UL>
Bij eerdere pogingen met de Enterprise Builder-app heb ik SSL-poorten geopend zoals voorgeschreven voor 6080, 6443, 7443 en 2443; echter, ik heb bindings verwijderd in een poging terug te keren naar een eenvoudige installatie van ArcGIS Server.<\/P>
<\/P>
Momenteel is IIS geconfigureerd met bindings voor poorten 80, 6080 en 6443.<\/P>
Voorlopig staat de Windows Firewall uit; echter, ik heb inkomende regels ingesteld om toegang toe te staan tot de volgende lokale poorten:<\/P>
Inkomende Regel<\/STRONG><\/P><\/TD>Lokale Poorten<\/STRONG><\/P><\/TD><\/TR>ArcGIS Enterprise Setup<\/P><\/TD>80, 6080, 7080, 443, 2443, 6443, 7443, 9876<\/P><\/TD><\/TR>ArcGIS Server<\/P><\/TD>1098, 4000-4004, 606, 6080, 6099, 6443<\/P><\/TD><\/TR>ArcGIS Portal<\/P><\/TD>7080, 7443<\/P><\/TD><\/TR>ArcGIS DataStore<\/P><\/TD>2443, 9876, 29080<\/P><\/TD><\/TR><\/TBODY><\/TABLE> <\/P>Ik heb geprobeerd te installeren met de geautomatiseerde Enterprise Builder-applicatie en handmatig via de ArcGIS Server for Enterprise installatie ISO-distributie. In beide gevallen lijkt de software correct te installeren en configureren, maar pogingen om arcgis/manager (of andere gerelateerde links) via een browser te openen geven een foutmelding van type "404" terug. IIS draait zoals blijkt uit andere webservices.<\/P><\/P>Bij sommige pogingen leek de ArcGIS server software correct te draaien omdat ik de map REST-services in de systeemserviceslijst kon zien. Toch kunnen we ze niet bereiken vanwege dezelfde "404" foutmeldingen.<\/P>Ik heb vele jaren ervaring met ESRI-producten maar ben geen webprogrammeur, dus deze installatieproblemen verwarren mij erg. Waarschijnlijk is er een eenvoudig probleem dat u eerder hebt gezien dat de toegang tot het systeemframework blokkeert; ondanks veel zoekopdrachten op het web en vele mislukte (en enkele gedeeltelijk succesvolle) pogingen weet ik niet wat het probleem is.<\/P><\/P>Als u meer informatie over de setup nodig heeft, geef ik die graag. Ik waardeer uw hulp hierbij.<\/SPAN><\/P><\/BODY><\/HTML> |