Ik gebruik SQL Server 2012 SP1 en heb de SQL Query Layer gemaakt en zodra ik deze open in ArcMap 10.3.1, merk ik dat een paar kenmerken onderaan verdwenen zijn. Ook als ik de kaart naar beneden verschuif en de kaart vernieuw, verdwijnen de kenmerken. Ik heb hetzelfde probleem opgezocht op Google en vond de onderstaande URL:<\/P>
http:\/\/desktop.arcgis.com\/en\/arcmap\/10.3\/manage-data\/gdbs-in-sql-server\/sqlserver-spatial-types-and-arcgis.htm#ESRI_SECTION1_AE69A93272D34B3B835BE38D4E36FEA8<\/A><\/P>Is dit ook hetzelfde probleem met SQL Server 2012.<\/P>Is er een map frame gedefinieerd voor query layer waarin gegevens niet verder dan dat kunnen worden weergegeven.<\/P>Uw hulp wordt zeer gewaardeerd.<\/P><\/BODY><\/HTML>
Is dit ook hetzelfde probleem met SQL Server 2012.<\/P>
Is er een map frame gedefinieerd voor query layer waarin gegevens niet verder dan dat kunnen worden weergegeven.<\/P>
Uw hulp wordt zeer gewaardeerd.<\/P><\/BODY><\/HTML>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.