<\/HEAD>
Fijne dinsdag, Het is een drukke week geweest hier bij de Esri Transportation Labs en we zijn verheugd om de CAD naar GIS integratie Geoprocessing-hulpmiddelen uit te brengen die werden belicht tijdens het CAD naar GIS Webinar op woensdag 31 augustus 2016. Er zijn 3 hulpmiddelen om te bekijken.<\/P>
- CAD naar Webmap. Met dit hulpmiddel kan een organisatie een CAD-bestand publiceren naar ArcGIS Online als gehoste features zodat Aannemers, Bouwvakkers en Ingenieurs de gegevens mee kunnen nemen in het veld op een mobiel apparaat zoals Collector. Gegevens kunnen worden gemarkeerd en/of bewerkt en het hulpmiddel zal de wijzigingen en markeringen terughalen naar de grond in een CAD-bestand voor beoordeling door ontwerpers.<\/LI>
- CAD naar GIS zonder Oppervlak. Dit hulpmiddel zet eenvoudig 3D CAD-features om in 3D GIS-features. Geen extensies vereist<\/LI>
- CAD naar GIS met Oppervlak. Dit hulpmiddel zet 3D CAD-features om in 3D GIS-features en maakt een rasteroppervlak van contouren die in het CAD-bestand worden gevonden.<\/LI><\/OL>
<\/P>
Ik heb ook video's toegevoegd die onder de geoprocessing-hulpmiddelen downloads te vinden zijn en uitleggen hoe je deze hulpmiddelen instelt, onderhoudt en gebruikt. Plaats alstublieft uw vragen en opmerkingen. Ik kijk ernaar uit om alle creatieve manieren te zien waarop uw DOT gebruik maakt van deze utilities. Ik moedig u ook aan om de tools te verbeteren en verder te ontwikkelen.<\/P>
<\/P>
Download de tools hier:<\/STRONG><\/P>