2D kaart + 3D scene<\/P><\/DIV>Je kunt een locatie invoeren in de Search widget en ofwel een resultaat selecteren uit de dropdownsuggesties, of op Enter drukken op het toetsenbord om naar de eerste plaats in de lijst te gaan. De view zoomt dan naar die locatie en plaatst een picture marker symbool op de kaart. Als je Developer Tools opent in de webbrowser, zie je enkele nuttige console logberichten die de voortgang van de Search widget aangeven.In de code staan veel nuttige opmerkingen die de functionaliteit beschrijven, met links naar referenties voor meer informatie. De Map en SceneView constructors zijn misschien nieuw, maar ze zijn heel eenvoudig. Waar ik me hier op wil richten zijn twee dingen: het
Search Widget en SearchViewModel<\/P><\/DIV>De daadwerkelijke widget constructor werd gebruikt om de widget te benoemen en zichtbaarheid op true te zetten (standaard is dit toch al true). Het SearchViewModel regelt alle configuraties die zijn ingesteld om de gebruikerservaring en interface aan te passen zoals ik nodig had (zie het voorbeeld voor opmerkingen). Wat interessant is aan dit ViewModel-systeem is dat omdat het gescheiden is van de widget constructor, het nu veel makkelijker is om businesslogica te delen tussen widgets en codebases. Hier is meer informatie over het
Voeg Search Widget toe in versie 4.0<\/>\/><\/>\/><\/>\/><\/>\/><\/>\/><\/>\/><\/>\/><\/>\/><\/>\/><\/>\/><\/>\/><\/>\/>Bij versies van \u003cstrong3e3.x3c/strong3e moeten we een div-element maken, verwijzen naar die div wanneer we de widget maken, \u00a0en er opnieuw naar verwijzen binnen het HTML body-tag.
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.