<\/HEAD>
Het lijkt erop dat, met de toevoegingen die worden toegevoegd aan de volgende update van ArcGIS Pro, het iets veel krachtigers gaat worden met betrekking tot het produceren van definitieve kaarten. Ze gaan <\/P>
linialen, hulplijnen en lay-out vastklikken toevoegen<\/P><\/BLOCKQUOTE>
en<\/P>
Naast linialen en hulplijnen zal versie 1.1 (gepland voor juni) Extent Indicators en wat extra dynamische metadata-tekst bevatten. Het grote nieuwe voor ArcGIS Pro bij 1.1 is de .NET SDK die je extra opties geeft om de soorten dingen die je met lay-outs doet te automatiseren.<\/P><\/BLOCKQUOTE>
zegt David Watkins, van ESRI.<\/P>
<\/P>
Ik ga ook een nieuw idee promoten, dat van toepassing is op ArcGIS en Pro, dat graticules een optie voor weergaveschaalreferentie bevatten, vergelijkbaar met labelen en laagzichtbaarheid, wat lay-outroosters en graticules nog meer zou maken, vooral voor sjablonen, wat de meeste gebruikerswijzigingen en selecties zou verwijderen bij het wisselen van de ene schaal naar de andere in lay-outweergave. Zodra het idee is geplaatst, als je geïnteresseerd bent, geef het dan een duim omhoog (op het moment van schrijven kon ik geen idee aanmaken om te promoten omdat er een probleem lijkt te zijn met mijn account, wat hopelijk ESRI snel kan oplossen<\/EM>).<\/P> <\/P>Tot ziens voor nu,<\/P> <\/P>Nigel<\/P><\/BODY><\/HTML>