Na het plaatsen van een nogal verontrustende post over ArcGIS Pro en hoe het zou stoppen met werken als je je onderhoud stopt, was er veel feedback van andere gebruikers, die het eens waren met mijn gevoel (https:\/\/community.esri.com\/people\/s3tech\/blog\/2015\/04\/24\/arcgis-pro-is-this-the-start-of-a-revolt-against-esri<\/A>). Vandaag heb ik die blogpost bijgewerkt met het geweldige nieuws dat ESRI naar ons allemaal heeft geluisterd en het probleem over de voortdurende licenties van ArcGIS Pro, of je nu een onderhoudsovereenkomst hebt of niet, definitief heeft opgelost.<\/P><\/P>Deze korte posting is simpelweg om te zeggen dat het echt gewaardeerd wordt wanneer gebruikers hun waardevolle meningen geven op blogs, forums, posts enzovoort, maar nog nuttiger is het om te weten dat we niet alleen onder elkaar praten. Ik ben soms een criticus van veel softwarebedrijven, maar we mogen niet vergeten lof te geven wanneer het verdiend is, dus bedankt ESRI Rob Elkins<\/A> en Jim McKinney<\/A> voor jullie input, feedback en de oplossing van de licentieproblemen die ikzelf en anderen hadden voor ArcGIS Pro.<\/P><\/BODY><\/HTML>
<\/P>
Deze korte posting is simpelweg om te zeggen dat het echt gewaardeerd wordt wanneer gebruikers hun waardevolle meningen geven op blogs, forums, posts enzovoort, maar nog nuttiger is het om te weten dat we niet alleen onder elkaar praten. Ik ben soms een criticus van veel softwarebedrijven, maar we mogen niet vergeten lof te geven wanneer het verdiend is, dus bedankt ESRI
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.