U heeft zojuist een Map\/Layer-pakket op uw computer gemaakt en bij het klikken erop ziet u de foutmelding: "Het pakket is niet geldig. Controleer bij de pakketuitgever voor een bijgewerkt pakket".<\/P>
<\/P>
Maar wanneer u hetzelfde mappakket naar een collega aan de andere kant van de VS stuurt, kan hij het zonder problemen openen. Wat is er aan de hand?!?<\/P>
Wel, dit gedrag kan optreden als u probeert een map- of layerpakket uit te pakken terwijl de Mijn Documenten-map is omgeleid naar een UNC-pad<\/A>. Vaak is de omleiding van Mijn Documenten geen wijziging die u zelf hebt doorgevoerd, maar is deze standaard gewijzigd om te voldoen aan een groepsbeleid binnen een organisatie.<\/P>De onderstaande schermafbeelding toont eigenschappen waarbij Mijn Documenten wordt opgeslagen op \localhostdocuments in plaats van de standaardlocatie, C:Documents and SettingsusernameMy DocumentsArcGISPackages.<\/P><\/P>Standaard zal het uitpakken altijd het pakket extraheren in uw gebruikersprofiel onder:<\/P>XP<\/B> - C:Documents and SettingsusernameMy DocumentsArcGISPackages<\/LI>Vista en Windows 7<\/B> - C:UsersusernameDocumentsArcGISPackages<\/LI><\/UL>Als uw Mijn Documenten-map is gekoppeld aan een UNC-pad<\/A>, zal de ArcGISfilehander die wordt gebruikt om het pakket uit te pakken het UNC-pad niet respecteren en daardoor zal het openen van het pakket mislukken.<\/P>De oplossing voor dit probleem is om de opties voor pakketlocatie te wijzigen zodat u een lokale map opgeeft om het bestand uit te pakken in de ArcGISFileHandler.exe in C:Program Files (x86)Common FilesArcGISbin. <\/P>U kunt ook het UNC-pad koppelen aan een netwerkschijf en de locatie van de Mijn Documenten-map wijzigen naar die gekoppelde netwerkschijf.<\/P><\/P>Door dit te doen, kunt u zoveel layer- of mappakketten maken als u wilt en kunt u ze zonder fouten openen.<\/P>Gerelateerde links:<\/B><\/P>Package Map (Data Management)<\/A><\/P>Package Layer (Data Management)<\/A><\/P>Bug NIM068057 <\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/> Sisi Y. Support Analyst - Desktop, Esri Support Services - Charlotte, NC<\\/P><\\/BODY><\\/HTML>
De onderstaande schermafbeelding toont eigenschappen waarbij Mijn Documenten wordt opgeslagen op \localhostdocuments in plaats van de standaardlocatie, C:Documents and SettingsusernameMy DocumentsArcGISPackages.<\/P>
Standaard zal het uitpakken altijd het pakket extraheren in uw gebruikersprofiel onder:<\/P>
De oplossing voor dit probleem is om de opties voor pakketlocatie te wijzigen zodat u een lokale map opgeeft om het bestand uit te pakken in de ArcGISFileHandler.exe in C:Program Files (x86)Common FilesArcGISbin. <\/P>
U kunt ook het UNC-pad koppelen aan een netwerkschijf en de locatie van de Mijn Documenten-map wijzigen naar die gekoppelde netwerkschijf.<\/P>
Door dit te doen, kunt u zoveel layer- of mappakketten maken als u wilt en kunt u ze zonder fouten openen.<\/P>
Gerelateerde links:<\/B><\/P>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.