Ik hou ervan om Flickr<\/A> te gebruiken voor het hosten, opslaan en delen van de foto's die ik maak van mijn familie. Ik vind het ook fijn dat je je foto's in Flickr kunt geotaggen. Een tijdlang wilde ik echt meer doen met deze mogelijkheid om te geotaggen, zoals mijn foto's toevoegen aan een Esri Story Map. Het leek er echter op dat deze mogelijkheid nog niet bestond.<\/P><\/P>Ik herinner me dat ik een Esri blogpost las van Bern Szukalski<\/A> over het mogelijk gebruiken van de functies gevonden in pipes.yahoo.com om te proberen je Flickr-foto's te koppelen aan een ArcGIS Online-kaart (link hier<\/A>) wat me echt in de war bracht. Ongeveer een jaar later kwam er een nieuwe blogpost uit (die veranderde in een ArcWatch-artikel) die liet zien hoe je eenvoudig geotagde foto's van Flickr kunt gebruiken en in een story map kunt plaatsen (link hier<\/A>).<\/P><\/P>Dus, zonder veel aanpassingen, hier is mijn eerste Story Map!<\/P> Reis naar San Diego - juli 2014<\/A><\/P> Dit is mijn eerste story map, dus ik ben er nog mee aan het experimenteren!<\/P><\/TD><\/TR><\/TBODY><\/TABLE><\/BLOCKQUOTE>Ik weet niet zeker of die link werkt, dus hier is de url:<\/P>http:\/\/www.arcgis.com\/apps\/MapTour\/index.html?appid=c9e34c9abf90460796dd0a438ca3ee3f&webmap=92649bcd58204a72bcb6a3148676632c<\u200c><\u200c><\u200c>
<\/P>
Ik herinner me dat ik een Esri blogpost las van
Dus, zonder veel aanpassingen, hier is mijn eerste Story Map!<\/P>
Dit is mijn eerste story map, dus ik ben er nog mee aan het experimenteren!<\/P><\/TD><\/TR><\/TBODY><\/TABLE><\/BLOCKQUOTE>
Ik weet niet zeker of die link werkt, dus hier is de url:<\/P>
<\u200c>
Laat me alsjeblieft weten wat je ervan vindt! <\u200c>
~Adrian<\u200c>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.