Ik weet zeker dat iedereen hiervan op de hoogte is. Hoe vergroot je je symbolen in de legend? Ik gebruik ArcGIS 10.3.1 en ik weet niet zeker hoe het zit met de nieuwere versie (ik krijg over een paar maanden 10.5). Ik weet niet of dit al is opgelost in de nieuwe versie maar voor degenen die hiermee worstelen...<\/P>
<\/P>
Er is een onderwerp hierover op GIS StackExchange waar ik naar een oplossing heb gezocht....<\/P>
ArcGIS 10.1 Legend - Vergroot pictogram in legend zonder vergroting op kaart - Geographic Information Systems Stack Exchange<\/A> <\/P><\/P><\/P>Mijn suggestie voor jou is om:<\/P><\/P>1) Voeg het Data Frame toe als een tweede. Label het als "For Legend Only"<\/P>2) Kopieer de lagen die je wilt gebruiken voor de legend.<\/P>3) Houd het Data Frame buiten de Layout View...<\/P>4) Pas het symbool aan terwijl je in het tweede Data Frame bent...<\/P> Zodat het je symbolen in het eerste Data Frame niet verpest..<\/P>5) Wanneer je klaar bent, voeg je elk of al je lagen toe <\/P>6) Verplaats ze naar je Layout View.<\/P><\/P>Ik hoop dat dit iedereen daar helpt...<\/P><\/P>Veel succes met mappen!<\/P><\/P>P.S. Als je een andere manier hebt om dit te doen, laat dan alsjeblieft een reactie achter...<\/P><\/BODY><\/HTML>
Mijn suggestie voor jou is om:<\/P>
1) Voeg het Data Frame toe als een tweede. Label het als "For Legend Only"<\/P>
2) Kopieer de lagen die je wilt gebruiken voor de legend.<\/P>
3) Houd het Data Frame buiten de Layout View...<\/P>
4) Pas het symbool aan terwijl je in het tweede Data Frame bent...<\/P>
Zodat het je symbolen in het eerste Data Frame niet verpest..<\/P>
5) Wanneer je klaar bent, voeg je elk of al je lagen toe <\/P>
6) Verplaats ze naar je Layout View.<\/P>
Ik hoop dat dit iedereen daar helpt...<\/P>
Veel succes met mappen!<\/P>
P.S. Als je een andere manier hebt om dit te doen, laat dan alsjeblieft een reactie achter...<\/P><\/BODY><\/HTML>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.