<\/HEAD>
Wat ik heb geleerd over hoe je het probleem oplost dat symbolen er verschillend uitzien qua grootte tussen de Data-weergave en de Layout-weergave??<\/P>
<\/P>
Iets wat ik heb opgemerkt is dat wanneer ik labels op mijn kaarten plaats, zowel in Data- als in Layout-weergave, ze de neiging hebben om groter of kleiner te worden als je ernaar kijkt. Dit is wat ik doe <\/SPAN>eerst: stel de schaal in die je wilt in de Layout-weergave. Je kunt het schaalnummer toevoegen aan de lijst door naar beneden te scrollen naar "Customize This List.." zodat je het schaalnummer kunt toevoegen dat je wilt instellen. Schakel dan terug naar Data-weergave en stel de schaal in die je zojuist hebt ingesteld in de Layout-weergave. Je zult zien hoe de grootte-resultaten zijn tussen de twee weergaven. Dus, ik heb het opgelost in de Data-weergave en vervolgens teruggeschakeld naar de Layout-weergave. Je kunt ook een bladwijzer gebruiken om je schaal op deze manier in te stellen, zodat wanneer je beweegt in zowel Data- als Layout-weergave, je kunt terugkeren naar de oorspronkelijke schaal die je prettig vindt. Dit is ook erg handig.<\/SPAN><\/SPAN><\/P>Ja, ik weet dat het vervelend is, maar het helpt me echt om te weten hoe je de labelgrootte kunt zien in de Layout-weergave. Dit is een goede methode als je werkt aan een klein project zoals ik doe voor Campground-sites.<\/SPAN><\/P><\/BODY><\/HTML>