Ik weet hoe frustrerend het kan zijn wanneer ArcMap of ArcCatalog crasht. Enkele jaren geleden schreef ik een Knowledge Base-artikel<\/A> met verschillende methoden om deze crashes op te lossen, evenals bekende problemen die een crash kunnen veroorzaken. In een poging deze crashproblemen op te lossen, implementeerde ESRI Software Development het crashrapportagesysteem. U heeft misschien dit kleine venster zien verschijnen de laatste keer dat de applicatie crashte:<\/P>U vraagt zich misschien af, waar gaan deze rapporten precies naartoe? Waarom schrijven ze mij niet terug via het e-mailadres dat ik heb opgegeven?<\/P>De foutmeldingen die u indient zijn zeer nuttig voor het verbeteren van de stabiliteit van het product. Wanneer een foutmelding wordt ingediend, beoordeelt een server het rapport om te bepalen welk onderdeel van de software ervoor zorgde dat het programma crashte. Als het gedrag eerder is waargenomen, wordt het rapport toegevoegd aan het defectrapport voor dat probleem. Maar als het gedrag niet door het systeem wordt herkend, wordt er een nieuw defectrapport gegenereerd om dat probleem te onderzoeken. Wanneer een defectrapport gekoppeld is aan meerdere foutmeldingen, doen onze productingenieurs er alles aan om het probleem op te lossen voor de volgende servicepack.<\/P>Als u een reproduceerbare reeks stappen of een specifieke actie kunt identificeren die ervoor zorgt dat ArcMap of ArcCatalog crasht, raadpleeg dan mijn Knowledge Base-artikel<\/A> voor een bekend probleem in de sectie Gerelateerde artikelen. Als u uw scenario hier niet ziet, stuur dan uw stappen om het te reproduceren naar ESRI Support Services<\/A>, en wij bekijken graag uw probleem.<\/P>Meer informatie over dit systeem vindt u in de ArcGIS Desktop Help-onderwerpen Foutmelding voor ArcGIS software crashgegevens<\/A> en Veelgestelde vragen over foutmelding<\/A>.<\/P>Veel succes met mappen!<\/P>- Emeline R., Support Analyst, ArcGIS Server groep, ESRI Support Services<\/P>\n\n\n\n<\/BODY><\/HTML>
U vraagt zich misschien af, waar gaan deze rapporten precies naartoe? Waarom schrijven ze mij niet terug via het e-mailadres dat ik heb opgegeven?<\/P>
De foutmeldingen die u indient zijn zeer nuttig voor het verbeteren van de stabiliteit van het product. Wanneer een foutmelding wordt ingediend, beoordeelt een server het rapport om te bepalen welk onderdeel van de software ervoor zorgde dat het programma crashte. Als het gedrag eerder is waargenomen, wordt het rapport toegevoegd aan het defectrapport voor dat probleem. Maar als het gedrag niet door het systeem wordt herkend, wordt er een nieuw defectrapport gegenereerd om dat probleem te onderzoeken. Wanneer een defectrapport gekoppeld is aan meerdere foutmeldingen, doen onze productingenieurs er alles aan om het probleem op te lossen voor de volgende servicepack.<\/P>
Als u een reproduceerbare reeks stappen of een specifieke actie kunt identificeren die ervoor zorgt dat ArcMap of ArcCatalog crasht, raadpleeg dan mijn
Meer informatie over dit systeem vindt u in de ArcGIS Desktop Help-onderwerpen
Veel succes met mappen!<\/P>
- Emeline R., Support Analyst, ArcGIS Server groep, ESRI Support Services<\/P>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.