Story Maps zijn erg populair geworden voor presentaties, gebruikt als alternatief voor PowerPoint wanneer je live kaarten en apps wilt opnemen zonder te hoeven schakelen tussen PowerPoint en je browser. Zie Story Map Presentaties in plaats van PowerPoint<\/A>.<\/P><\/P>Onlangs wees iemand mij op een geweldig voorbeeld van een Jaarverslag dat is gemaakt met een Story Map. Ik vind dit een geweldig idee en een prima voorbeeld, van de Pennsylvania Horticultural Society<\/A>. <\/P><\/A><\/P>Het Jaarverslag is gemaakt met de Story Map Journal<\/A>, een zeer veelzijdige en effectieve keuze wanneer veel tekst, media en kaarten nodig zijn om het verhaal te vertellen.<\/P><\/BODY><\/HTML>
<\/P>
Onlangs wees iemand mij op een geweldig voorbeeld van een Jaarverslag dat is gemaakt met een Story Map. Ik vind dit een geweldig idee en een prima voorbeeld, van de
Het Jaarverslag is gemaakt met de
I agree, the PHS annual report story map is an outstanding examples. Kudos to the team responsible.
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.