De maart 2020 release van ArcGIS Online vorige week introduceerde een nieuwe profielervaring. Het is nu tijd om je profiel te bekijken en eventuele aanpassingen te maken in het licht van de nieuwe update.<\/P>
<\/P>
Vanochtend heb ik dit blogartikel over best practices voor profielen bijgewerkt, met enkele tips en gedachten over de nieuwe implementatie.<\/P>
Wees iemand (en toon je beste profiel)<\/A><\/P>Ik moedig iedereen aan om snel naar je profiel te kijken en waar nodig aanpassingen te doen. Je zult merken dat sommige dingen gemakkelijker zijn dan ooit tevoren.<\/P>De meeste profielen hoeven niet veranderd te worden, een paar wel. Dat zijn voornamelijk profielen die eerder een afbeelding met tekst gebruikten. Met de nieuwe (en trendy) cirkelvormige avatars zullen sommige daarvan worden bijgesneden. Pas dus aan waar nodig. Let op dat er een paar kleine foutjes zijn in de manier waarop titels worden afgebroken, die zullen worden opgelost in een patchrelease die elk moment kan komen...<\/P>
Ik moedig iedereen aan om snel naar je profiel te kijken en waar nodig aanpassingen te doen. Je zult merken dat sommige dingen gemakkelijker zijn dan ooit tevoren.<\/P>
De meeste profielen hoeven niet veranderd te worden, een paar wel. Dat zijn voornamelijk profielen die eerder een afbeelding met tekst gebruikten. Met de nieuwe (en trendy) cirkelvormige avatars zullen sommige daarvan worden bijgesneden. Pas dus aan waar nodig. Let op dat er een paar kleine foutjes zijn in de manier waarop titels worden afgebroken, die zullen worden opgelost in een patchrelease die elk moment kan komen...<\/P>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.