Ik heb leermaterialen voor de COVID-19 respons samengesteld voor het Esri Disaster Response Program (DRP). De materialen worden meestal naar mij gestuurd door DRP-teamleden via Tasks in Microsoft Teams.
Ik gebruik Category Gallery, een van de groepsgebaseerde configureerbare apps en een van mijn favorieten. Het is een zeer goede app om filterbare toegang te bieden tot groepsgebaseerde inhoud. Hier is de app..
Hier is de app:

Ik heb de categorieën binnen de groep zelf gedefinieerd, in plaats van organisatiebrede categorieën te gebruiken. Dit heeft me de flexibiliteit gegeven die ik nodig heb om de categorieën aan te passen aan de groeiende verzameling materialen en hoe ze gepresenteerd moeten worden.
De app is zo geconfigureerd dat het categoriefilter automatisch wordt weergegeven. Met dit filter kunt u de categorie kiezen om de nieuwste toevoegingen, uitgelichte toevoegingen te bekijken, en als u op Products klikt, kunt u subcategorieën bekijken om het product te selecteren waarin u geïnteresseerd bent. Bijvoorbeeld, er waren een aantal recente ArcGIS Pro leermaterialen toegevoegd. Kies Products, en kies dan ArcGIS Pro om ze te bekijken.

Ik waardeer echt de flexibiliteit van deze app. Tijdens het toevoegen van leermaterialen heb ik de categorieën meerdere keren bewerkt en veranderd. Deze flexibiliteit heeft me in staat gesteld om categorieën op verschillende manieren in de loop van de tijd te gebruiken en om dingen vooruit te laten gaan naarmate de behoeften dat vereisten.
Category Gallery is gebleken een waardevolle manier te zijn om informatie tijdig en flexibel te presenteren, die ter plekke kan worden aangepast en gewijzigd.
Ik heb een blogtutorial geschreven die je helpt om aan de slag te gaan met Category Gallery. Het is zeker een effectieve en veelzijdige manier om inhoud te presenteren, en een van mijn huidige favoriete configureerbare apps om te gebruiken.