Ik ontving onlangs een e-mail van een gebruiker die vroeg of ArcGIS Online webkaarten ingesloten konden worden in Squarespace. Hoewel ik geen volledig Squarespace-account heb, heb ik wel een proefversie gekregen om het uit te proberen. Hoewel ik moet opmerken dat ik niet alles grondig heb onderzocht of dit met een volledig account heb getest, kan ik zeggen dat met een proefaccount alles prima lijkt te werken.<\/P>
Hier is een ingesloten kaart uit de ArcGIS Living Atlas of the World.<\/P>
<\/P>
<\/P>
De manier waarop ik de insluitcode kreeg, was via de webkaart Share workflow. Delen > Insluiten op website.<\/P>
<\/P>
<\/P>
Ik heb een paar van de beschikbare Squarespace-blokken geprobeerd; Embed en Code. Beide leken gemakkelijk te werken, zonder problemen.<\/P>
<\/P>
Nogmaals, ik kan niet zeggen dat dit de definitieve conclusie is over het insluiten van webkaarten in Squarespace, en ik vond iets gepost hier op GeoNet dat leek te suggereren dat er lang geleden mogelijk een probleem was. Maar ik ben redelijk zeker dat alles gewoon zou moeten werken. Ik geef ook toe dat ik het insluiten van webapps met een iframe niet heb geprobeerd, maar zie geen reden waarom de resultaten anders zouden zijn.<\/P>
Als je ervaringen hebt met webkaarten of apps in Squarespace, hoor ik graag je opmerkingen, leer ik graag over eventuele problemen die je hebt ondervonden en zie ik graag wat je hebt gedaan.<\/P>