De verwoestende branden in de Amazon veroorzaken wereldwijde bezorgdheid en zijn in het nieuws... Hier is een heel snelle app die gebruikmaakt van ArcGIS Online en Living Atlas-inhoud en een nadere blik biedt. Het kostte ongeveer 5 minuten om deze zeer eenvoudige app te maken, hieronder weergegeven:<\/P>
<\/A><\/P>De
Amazon Basin boundary is van WWF, zoals gevonden op ArcGIS Online door te zoeken naar "Amazon Basin." Hoewel ik een paar punten zou aftrekken in mijn Best Practices workshop voor dit profiel en itembeschrijving, was het genoeg om me te overtuigen dat het gezaghebbend was.<\/P>
<\/SPAN><\/SPAN><\/A><\/P>MODIS hotspots zijn afkomstig uit de ArcGIS Living Atlas of the World. Zoek gewoon naar "MODIS" in Living Atlas bij het maken van je webmap.<\/SPAN><\/SPAN><\/P>
<\/P>De basemap is de Firefly basemap, een van mijn favorieten, en onderdeel van de Living Atlas-collectie. Als jouw organisatie de Esri Vector Basemaps gebruikt, vind je deze in je Basemap Gallery.<\/P>
<\/SPAN><\/SPAN><\/P>Symbolen die worden gebruikt om de hotspots weer te geven, zijn afkomstig uit de Firefly symbol set.<\/P>
<\/P>De configureerbare app die in dit voorbeeld wordt gebruikt, is Media Map, beschikbaar via de webmapdeling en Create Web App workflow, in het Showcase A Map categorie-tabblad.<\/P>
<\/P>