De afgelopen dagen heb ik een direct zicht gehad op de rook van de Ferguson Fire die over de Sierra Nevada blaast, vanaf de westkant aan de rand van Yosemite Valley (momenteel gesloten vanwege de brand) tot aan de stad Mammoth Lakes aan de oostkant waar ik me momenteel bevind. Zelfs de kraaien klaagden over de rook. Ik kan me alleen maar voorstellen wat brandweerlieden moesten doorstaan aan de frontlinies van de brand, we mogen nooit vergeten wat ze doen en hun offers.<\/P>
<\/P>
Er zijn veel kaarten gemaakt voor deze brand, en de talrijke andere branden die nu Californië domineren. Maar voor deze Map of the Day aflevering koos ik deze:<\/P>
<\/A><\/P><\/P>Het is een Story Map, specifiek een Story Map Series<\/A> met het Side Accordion ontwerp, die dient als een "map" voor andere apps en informatie. Met deze Story Map <\/A> kun je ontdekken welke apps nuttig en vaak gebruikt worden voor wildfire response, en welke Living Atlas<\/A> lagen kunnen worden ingezet om gezaghebbende inhoud te bieden. Het is een geweldige bibliotheek van nuttige apps en inhoud gemaakt door het Esri Disaster Response Team. Zie hun ArcGIS portal<\/A> voor meer informatie en extra kaarten en apps.<\/P><\/BODY><\/HTML>
Het is een Story Map, specifiek een
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.